TK-AMS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanbod verlenging door meerder callcenter personeel - ieder aanbod anders dan de vorige..

Goedemiddag,

 

Sinds dat het nummer verlengbaar is worden we elke week een keer gebeld, de ene keer in de middag en andere keer in de avond, iedere keer weer een ander, en altijd weer heel het verhaal opnieuw. 

 

op 24 februari j.l. wordt ik gebeld door vodafone, er wordt me gevraagd of dat ik mijn abbo wil verlengen. ik vraag of dat ik een leuke aanbod kan krijgen voor de rest ben ik tevreden over het netwerk zelf. 

 

Het betreft een zakelijke abonnement (wel verkeerd geregistreerd, eenmanszaak!? terwijl ik me aanmeld een kopie van de kvk)

Ik vertel ze dat ik geen budget krijg om een extra betaling te doen bij het abonnement. En daarom moet kiezen voor de Iphone 11 Pro Max 128GB Zwart welk geen extra betaling vergt. Maar omdat deze niet verkrijgbaar is en de 12 Pro Max 128GB Zwart met  bijbetaling is kan ik daar ook geen gebruik van maken dus moest ik een andere provider kiezen die wel nog de 11 Pro Max 128GB Zwart levert zonder verdere bijbetaling voor het toestel.

 

Mijn 2de vraag; Kun je me iets aanbieden waarbij ik niets hoef bij te betalen. Dus meneer bij de callcenter neemt even contact op met zijn Manager, en even later komt hij terug met de melding, dat ze de 12 Pro Max 128GB Zwart mogen aanbieden voor 40,- pm x 24 en ik verders niets hoef bij te betalen voor het toestel. Zodat ik alsnog bij vodafone kan blijven.

 

Ik denk een mooie deal, ga ik dit overleggen met mijn manager en krijg een akkoord voor de aanbod!

 

Een dag later belt een andere medewerker mij op (20.45) Dus ik wil de aanbod bevestigen, alvorens controleren. Dus ik wil mijn verhaal doen en kom even niet uit met me woorden, stop even met praten om na te denken hoe ik het moet uitleggen. En ze neemt ineens het gesprek over, en zegt dat ze me begrijpt etc. ZONDER DAT IK ME VERHAAL MAG DOEN! Ik heb niet eens iets kunnen uitleggen, wat begrijpt zij?! Ze luisterd niet eens naar wat ik zeg?! Hoe belachelijk! Ik had al geen zin meer in heel het gesprek. En ze bleef doordringen dat ik 104 euro moest bijbetalen om de abonnement te verlengen, of dat ze maximaal 60 euro in vermindering kon brengen en dan alsnog een restantbetaling moest bijleggen.

 

Ik wordt hier een beetje moe van.. dus ga alsnog kijken voor een ander netwerk...

 

Oh ja en die onbereikbaarheid wordt ik ook ziek van... zij kunnen ons bereiken wanneer zei willen, maar wij kunnen niet eens een mailtje schrijven. Want je moet bellen! en dan staat het niet zwart op wit. dus is het moeilijker te achterhalen wat er afgesproken wordt.

goed netwerk met een futtservice!

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @TK-AMS,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat je er ondertussen klaar mee bent. Zeker als je niet je verhaal mag doen. 
Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak! Ik kan helaas niet oordelen over het gesprek omdat ik hierbij niet aanwezig ben geweest.
Maar het is niet de bedoeling dat wij je zomaar in de reden vallen zonder je aan te horen. 
Wat wel klopt is dat wij je via meerdere kanalen een verschillend aanbod kunnen doen. 


Via hier kan ik helaas niet met je meekijken naar een aanbod. Het beste kun je hiervoor bellen met 0800-0560, een chat starten via My Vodafone of ons een bericht sturen via Facebook Messenger / DM via Twitter.
Mijn directe collega's kunnen dan met je mee kijken naar wat mogelijk is. 

Mocht je trouwens niet meer gebeld willen worden voor een aanbod, dan kun je via My Vodafone (website) de contactmogelijkheden aanpassen. Hierdoor wordt je dan niet meer gebeld door mijn collega's van de afdeling verkoop.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @TK-AMS,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat je er ondertussen klaar mee bent. Zeker als je niet je verhaal mag doen. 
Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak! Ik kan helaas niet oordelen over het gesprek omdat ik hierbij niet aanwezig ben geweest.
Maar het is niet de bedoeling dat wij je zomaar in de reden vallen zonder je aan te horen. 
Wat wel klopt is dat wij je via meerdere kanalen een verschillend aanbod kunnen doen. 


Via hier kan ik helaas niet met je meekijken naar een aanbod. Het beste kun je hiervoor bellen met 0800-0560, een chat starten via My Vodafone of ons een bericht sturen via Facebook Messenger / DM via Twitter.
Mijn directe collega's kunnen dan met je mee kijken naar wat mogelijk is. 

Mocht je trouwens niet meer gebeld willen worden voor een aanbod, dan kun je via My Vodafone (website) de contactmogelijkheden aanpassen. Hierdoor wordt je dan niet meer gebeld door mijn collega's van de afdeling verkoop.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic