ik kan niet meer in mijn ziggo
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @fweiland
Welkom op de Community van Vodafone. Ik leg je graag meer uit over het loskoppelen en het inloggen in Mijn Ziggo.
Indien je niet kunt inloggen in Mijn Ziggo, dan raad ik je aan om een wachtwoord reset te doen.
Zijn Mijn Ziggo en My Vodafone gekoppeld, dan gebruik je bij beide dezelfde inloggegevens.
Ik heb gelijk even je gegevens erbij gepakt. Je My Vodafone account is niet gekoppeld aan Mijn Ziggo.
Als ik het klantnummer van Ziggo erbij pak, zie ik dat er geen Mijn Ziggo account is.
Ik raad je aan om een account aan te maken bij Ziggo met een ander e-mailadres dan het e-mailadres wat je gebruikt voor My Vodafone
Hi @fweiland ,
Als je graag je Ziggo en Vodafone wilt loskoppelen is dit zeker mogelijk! Vul je gegevens in via de profielinstellingen, dan zal je verzoek worden behandeld.
Hoi @fweiland
Welkom op de Community van Vodafone. Ik leg je graag meer uit over het loskoppelen en het inloggen in Mijn Ziggo.
Indien je niet kunt inloggen in Mijn Ziggo, dan raad ik je aan om een wachtwoord reset te doen.
Zijn Mijn Ziggo en My Vodafone gekoppeld, dan gebruik je bij beide dezelfde inloggegevens.
Ik heb gelijk even je gegevens erbij gepakt. Je My Vodafone account is niet gekoppeld aan Mijn Ziggo.
Als ik het klantnummer van Ziggo erbij pak, zie ik dat er geen Mijn Ziggo account is.
Ik raad je aan om een account aan te maken bij Ziggo met een ander e-mailadres dan het e-mailadres wat je gebruikt voor My Vodafone
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.