1
Vraag
2
Reacties
Kjeldvg

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo en vodafone ontkoppelen

Ik heb de fout gemaakt om mijn Vodafone account te koppelen met mijn ziggo account.

Hoe krijg ik deze weer ontkoppeld?

Mvg 

Kjeld van golen 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Koppel ik m bij deze van Ziggo af. Voor Ziggo moet dan even opnieuw een mijnZiggo account aangemaakt worden!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Kjeldvg . Welkom hier!

Oh jee! Daat kan ik je bij helpen :-). Gaat het om het e-mailadres in je profiel? En zo ja; wil je die behouden voor je MyVodafone account of voor je mijnZiggo account? 

Kjeldvg
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey @Lycke Vodafone 
Ja het email adres wil ik graag voor mijn Vodafone houden 

 

Mvg 

Kjeld van golen 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Koppel ik m bij deze van Ziggo af. Voor Ziggo moet dan even opnieuw een mijnZiggo account aangemaakt worden!

Kjeldvg
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Vodafone 
Super Dankjewel 

nr1fanofmjj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag,

 

Ik zie nergens waar ik zelf kan ontkoppelen dus dan maar via hier. Kan mijn vodafone account ook losgekoppeld worden van Ziggo?

 

Bij voorbaat dank,

 

Met vriendelijke groet,

Matilde

Energieboy
Expert
Expert
  • 12123Posts
  • 3533Oplossingen
  • 3155Likes

Hoi @nr1fanofmjj 
Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen. Zodra je onderstaande hebt uitgevoerd dan zullen ze maandag hier berichten dat ze je accounts hebben ontkoppeld. Gelukkig zijn er Vodafone medewerkers (moderatoren) aanwezig die je daar wel mee kunnen helpen. Daarvoor hebben ze alleen wel aanvullende informatie van je nodig. Ga naar Persoonlijke Informatie, in je Mijn Instellingen, en vul daar alle gegevens in die Vodafone nodig heeft om je verder te helpen. De informatie die je daar invult is alleen in te zien door een Vodafone medewerker.

Hoe kom ik daar?
Ga naar je avatar plaatje (rechts boven in beeld), klik op mijn instellingen, klik daarna op Persoonlijk Profiel en dan op Persoonlijke Informatie klikken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @nr1fanofmjj,

Ik koppel graag het account van My Vodafone los van Mijn Ziggo.
Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam

- Adres en postcode

- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

- Mobiele nummer. 

Ik hoor graag van je! 

nr1fanofmjj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Yes zal ik doen! Dank je wel alvast!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor je gegevens @nr1fanofmjj.
Ik heb de accounts losgekoppeld. Je mag een nieuw account aanmaken voor My Vodafone. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic