Ik heb de fout gemaakt om mijn Vodafone account te koppelen met mijn ziggo account.
Hoe krijg ik deze weer ontkoppeld?
Mvg
Kjeld van golen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Koppel ik m bij deze van Ziggo af. Voor Ziggo moet dan even opnieuw een mijnZiggo account aangemaakt worden!
Hey @Kjeldvg . Welkom hier!
Oh jee! Daat kan ik je bij helpen :-). Gaat het om het e-mailadres in je profiel? En zo ja; wil je die behouden voor je MyVodafone account of voor je mijnZiggo account?
Koppel ik m bij deze van Ziggo af. Voor Ziggo moet dan even opnieuw een mijnZiggo account aangemaakt worden!
@Lycke Vodafone
Super Dankjewel
Goedemiddag,
Ik zie nergens waar ik zelf kan ontkoppelen dus dan maar via hier. Kan mijn vodafone account ook losgekoppeld worden van Ziggo?
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
Matilde
Hoi @nr1fanofmjj
Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen. Zodra je onderstaande hebt uitgevoerd dan zullen ze maandag hier berichten dat ze je accounts hebben ontkoppeld. Gelukkig zijn er Vodafone medewerkers (moderatoren) aanwezig die je daar wel mee kunnen helpen. Daarvoor hebben ze alleen wel aanvullende informatie van je nodig. Ga naar Persoonlijke Informatie, in je Mijn Instellingen, en vul daar alle gegevens in die Vodafone nodig heeft om je verder te helpen. De informatie die je daar invult is alleen in te zien door een Vodafone medewerker.
Hoe kom ik daar?
Ga naar je avatar plaatje (rechts boven in beeld), klik op mijn instellingen, klik daarna op Persoonlijk Profiel en dan op Persoonlijke Informatie klikken.
Hoi @nr1fanofmjj,
Ik koppel graag het account van My Vodafone los van Mijn Ziggo.
Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiele nummer.
Ik hoor graag van je!
Yes zal ik doen! Dank je wel alvast!
Dankjewel voor je gegevens @nr1fanofmjj.
Ik heb de accounts losgekoppeld. Je mag een nieuw account aanmaken voor My Vodafone.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.