1
Vraag
2
Reacties
loetjebockting

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wijzigen incassodatum

Goedemorgen,

ik zou graag de incassodatum willen wijzigen van mijn abbonement naar de 30e, indien dit niet mogelijk is dan de 29e. 

Met vriendelijke groet,

Milou Bockting

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @loetjebockting, welkom hier!}

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen naar een later moment. De incasso kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. De factuur wordt overigens altijd rond een bepaalde datum afgeschreven. Dit in verband met weekenden en feestdagen. 

Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. In het weekend zijn we via de Community niet aanwezig, maar uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @loetjebockting, welkom hier!}

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen naar een later moment. De incasso kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. De factuur wordt overigens altijd rond een bepaalde datum afgeschreven. Dit in verband met weekenden en feestdagen. 

Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. In het weekend zijn we via de Community niet aanwezig, maar uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

@loetjebockting Bedankt voor jouw privébericht! Ik heb de datum van de automatische incasso voor je aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. Bij de facturen hierna zal de incasso iedere maand rond de 28e gaan plaatsvinden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic