1
Vraag
2
Reacties
KEOHR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

welke databundel eerst 'leeg'

Hoi,

 

Mijn laptop heb ik via een MiFi gekoppeld. In die MiFi komt een Vodafone prepaid kaart met een 2GB maandbundel geactiveerd.

Als ik op een dag verwacht veel meer data dan normaal te up-/downloaden, kan ik een 1, 3, 7 dagen Unlimited bundel activeren.

 

Vraag:

Op het moment dat die unlimited bundel actief is, blijft dan de resterende data uit 2GB maandbundel behouden tot na de 1, 3, 7 dagen bundel?

Of wordt toch eerst de 2GB maandbundel leeggehaald zodat je daarna niets meer over hebt?

 

Mvg,

Roel

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2864Posts
  • 827Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @KEOHR
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om één Unlimited bundel te combineren met een andere Prepaid bundel, zoals bijvoorbeeld de 2GB maandbundel. Uit de bundel met de kortste looptijd halen we eerst de data. Loopt een 2GB maandbundel met daarnaast een 1 dag Unlimited bundel? Dan halen we eerst de data uit de Unlimited bundel. Na het verbruiken van de Unlimited bundel wordt de reguliere 2GB maandbundel weer gebruikt.

Wellicht overbodig, maar deze punten zijn ook nog belangrijk: 
•Sluit je een Unlimited bundel aan terwijl er nog een datasessie loopt? Dan verbruik je maximaal 100 MB vanuit zijn oude bundel.
•Je gaat over op Unlimited bij het starten van een nieuwe datasessie.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2864Posts
  • 827Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @KEOHR
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om één Unlimited bundel te combineren met een andere Prepaid bundel, zoals bijvoorbeeld de 2GB maandbundel. Uit de bundel met de kortste looptijd halen we eerst de data. Loopt een 2GB maandbundel met daarnaast een 1 dag Unlimited bundel? Dan halen we eerst de data uit de Unlimited bundel. Na het verbruiken van de Unlimited bundel wordt de reguliere 2GB maandbundel weer gebruikt.

Wellicht overbodig, maar deze punten zijn ook nog belangrijk: 
•Sluit je een Unlimited bundel aan terwijl er nog een datasessie loopt? Dan verbruik je maximaal 100 MB vanuit zijn oude bundel.
•Je gaat over op Unlimited bij het starten van een nieuwe datasessie.

KEOHR
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecilia,

 

Dank voor het uitgebreide antwoord. Goed om te lezen dat je twee bundels actief kunt hebben en dat het werkt zoals verwacht/gehoopt.

 

Ook bedankt voor de tips, wel belangrijk om te weten hoe het werkt zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

 

Mvg,

Roel

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic