1
Vraag
2
Reacties
marijnhage11

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

vodafone

Beste,

 

Kunenn jullie mijn ziggo en vodafone account ontkoppelen?

 

Gr marijn

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @marijnhage11 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Mijn bericht komt een beetje als mosterd na de maaltijd, aangezien ik zie dat de accounts voor My Vodafone en Mijn Ziggo al zijn ontkoppelt. Voor beide heb je nu andere inloggegevens. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @marijnhage11 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat kan iemand van Vodafone voor je doen. Als je bij je profielinstellingen alle gegevens invult dan kunnen ze je gelijk verder helpen. Soms zijn ze het weekend aanwezig, maar ik verwacht dat ze je maandag zullen helpen ??

Even geduld en dan komt het goed!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @marijnhage11 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Mijn bericht komt een beetje als mosterd na de maaltijd, aangezien ik zie dat de accounts voor My Vodafone en Mijn Ziggo al zijn ontkoppelt. Voor beide heb je nu andere inloggegevens. 

marijnhage11
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste, @Cecilia Vodafone 

 

Ik zie dat ze nu opeens weer gekoppeld zijn. Kan dit ook met een aparte login voor Vodafone en ziggo? Anders wil ik deze weer laten ontkoppelen want heb hier niet om gevraagd 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @marijnhage11 
Met het e-mailadres in jouw Community profiel daarmee is alleen een account voor My Vodafone aanwezig. Hierbij is het account niet gekoppeld aan Mijn Ziggo. Voor Mijn Ziggo zul je dus andere inloggegevens hebben dan voor My Vodafone. Het koppelen zorgt er alleen voor dat je voor beide omgevingen dezelfde inloggegevens kunt gebruiken. Dat is hier dus niet aan de orde, aangezien er op het ingevulde e-mailadres in je profiel alleen een My Vodafone account is geregistreerd. 

marijnhage11
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oké ik zie het nu ook dankjewel fijne dag nog 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic