1
Vraag
2
Reacties
HIMadvies

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

vervolg incident 200618-000225

..

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HIMadvies
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

hoi @Lycke Vodafone, Ik was in de veronderstelling dat ik de vraag stelde aan de Vodafone klantenservice en niet in een openbaar forum. Ik neem contact op met de klantenservice om mijn probleem op te laten lossen. Bedankt voor jullie reacties @Energieboy @Lycke Vodafone 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @HIMadvies 
Even een snelle reactie:
Je weet dat dit een open community is en dat iedereen nu je gegevens kan inzien?! Ik zou het plaatje weghalen en ook je 06 nummer verwijderen. Dit kan je nog doen binnen 1 uur na het plaatsen van je bericht.

Dit doe je zo:

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

In ieder geval, wat duidelijk is, is dat je graag je contracten wil stoppen en je nummers direct mee wil nemen naar een andere provider. Dat haalde ik uit het verhaal, dacht ik. Dat was ook optie 2 wat de medewerker per mail aan jullie had toegezonden (wat ik eruit las).

Wat je het beste kan doen is bij je profielinstellingen alle gegevens in te vullen (zet beide 06 nummers in het veld van 06 nummer) en dan kan iemand van Vodafone gelijk met je mee kijken wat er nu aan de hand is. Wellicht dat deze dan direct antwoord kan geven en je misschien verder kan helpen. 

Goed dat je alles hebt weggehaald 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

hey @HIMadvies . Kan je je vraag nog eens herhalen, zonder persoonlijke gegevens ? 🙂

HIMadvies
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

hoi @Lycke Vodafone, Ik was in de veronderstelling dat ik de vraag stelde aan de Vodafone klantenservice en niet in een openbaar forum. Ik neem contact op met de klantenservice om mijn probleem op te laten lossen. Bedankt voor jullie reacties @Energieboy @Lycke Vodafone 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic