1
Vraag
2
Reacties
marijnvb

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

van T-Mobile zakelijk naar Prive Vodafone abonnement met nummerbehoud

Ik maak nu gebruik van een 06 nummer van mijn werkgever. De werkgever heeft een zakelijk abonnement bij T-Mobile. Nu mag ik dit nummer overnemen en laten koppelen aan een eigen prive abonnement (kan vodafone zijn/worden) 

 

ik kan niet via bestellen kiezen voor nummerbehoud omdat ik niet de eigenaar ben van het abonnement. ik heb wel het klantnummer van mijn werkgever bij T-Mobile ontvangen. maar vraag me af hoe ik nu een bestelling kan plaatsen bij vodafone.

 

het abonnement loopt officieel 1-11-2021 af en wil dit dan ook op die datum overgezet hebben naar Vodafone. hoe ga ik dit doen zonder het nummer kwijt te raken, of straks met dubbele kosten te zitten. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @marijnvb,
Welkom op de community van Vodafone. Ik leg je graag meer uit over nummerbehoud en hoe het werkt. Allereerst een antwoord op jouw vraag. Het is zeker mogelijk om dan alsnog nummerbehoud aan te vragen. Je kunt dit doen door een bestelling te plaatsen in onze webshop, via de telefoon of via Facebook of Twitter. Via de webshop dien je als eerste het abonnement en/of toestel te selecteren. Vervolgens vul je jouw gegevens in. Daarna komt de vraag over wil je het nummer mee over nemen. Dit klik je natuurlijk aan en hierbij vul je het klantnummer in of de code die per SMS wordt verstuurd. Je mag vanaf 120 dagen voor de einddatum een abonnement met nummerbehoud aanvragen. Hier zijn verder geen gegevens nodig vanuit jouw baas. Zodra nummerbehoud goedgekeurd is, ontvang je een SMS met datum en tijdstip waarop je nummer overkomt. Tot die tijd, blijft je nummer actief bij de huidige provider. Zodra je op de dag waarop je overkomt geen ontvangst meer hebt, mag je onze simkaart in het toestel stoppen. Even opnieuw opstarten en je ziet vanzelf ons netwerk in beeld. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @marijnvb,
Welkom op de community van Vodafone. Ik leg je graag meer uit over nummerbehoud en hoe het werkt. Allereerst een antwoord op jouw vraag. Het is zeker mogelijk om dan alsnog nummerbehoud aan te vragen. Je kunt dit doen door een bestelling te plaatsen in onze webshop, via de telefoon of via Facebook of Twitter. Via de webshop dien je als eerste het abonnement en/of toestel te selecteren. Vervolgens vul je jouw gegevens in. Daarna komt de vraag over wil je het nummer mee over nemen. Dit klik je natuurlijk aan en hierbij vul je het klantnummer in of de code die per SMS wordt verstuurd. Je mag vanaf 120 dagen voor de einddatum een abonnement met nummerbehoud aanvragen. Hier zijn verder geen gegevens nodig vanuit jouw baas. Zodra nummerbehoud goedgekeurd is, ontvang je een SMS met datum en tijdstip waarop je nummer overkomt. Tot die tijd, blijft je nummer actief bij de huidige provider. Zodra je op de dag waarop je overkomt geen ontvangst meer hebt, mag je onze simkaart in het toestel stoppen. Even opnieuw opstarten en je ziet vanzelf ons netwerk in beeld. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

marijnvb
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hallo Steven, je geeft aan dat je het klantnummer moet invullen. hiermee bedoe je het klant nummer van het T-Mobile contract van mijn werkgever?... 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat klopt of je kunt nummerbehoud ook via SMS verificatie aanvragen @marijnvb. De opties kome  vanzelf in beeld 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic