1
Vraag
2
Reacties
Balt-W

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoonnr ********** is overgenomen door nummerbehoud

Ik kreeg een sms met de tekst: Het is bijna zover vandaag 21 juli stap je met je nummer over naar Vodafone. Zodra je oude simkaart niet meer werkt instaleer dan de nieuwe Vodafone simkaart. Ik heb echter geen nieuwe simkaart en heb ook niet gevraagd om over te stappen.

Ik krijg nu de tekst: Simkaart niet geregistreerd.

Ik hoop dat dit probleem snel opgelost kan worden.

 

Moderator Steven edit: mobiel nummer verwijderd ivm privacy

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Balt-W,
Welkom op de Community van Vodafone. Dat klinkt niet heel erg goed. Als ik het goed begrijp, is je nummer nu uit de lucht (niet verbonden met het netwerk en is je nummer geporteerd naar ons toe, terwijl je geen abonnement of prepaid met nummerbehoud hebt aangevraagd en ook geen simkaart hebt ontvangen. Zat jouw nummer voorheen bij een andere provider of bij ons? Had je een Prepaid of een abonnement? Ik begrijp uit je titel en tekst dat dit zo snel mogelijk opgelost moet worden. Mocht je liever direct contact willen, dan kun je hiervoor de chat (in My Vodafone of op onze website) of ons een bericht sturen via Facebook Messenger. Op deze 2 kanalen zijn wij 24/7 aanwezig. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Balt-W,
Welkom op de Community van Vodafone. Dat klinkt niet heel erg goed. Als ik het goed begrijp, is je nummer nu uit de lucht (niet verbonden met het netwerk en is je nummer geporteerd naar ons toe, terwijl je geen abonnement of prepaid met nummerbehoud hebt aangevraagd en ook geen simkaart hebt ontvangen. Zat jouw nummer voorheen bij een andere provider of bij ons? Had je een Prepaid of een abonnement? Ik begrijp uit je titel en tekst dat dit zo snel mogelijk opgelost moet worden. Mocht je liever direct contact willen, dan kun je hiervoor de chat (in My Vodafone of op onze website) of ons een bericht sturen via Facebook Messenger. Op deze 2 kanalen zijn wij 24/7 aanwezig. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic