1
Vraag
2
Reacties
ClaudiaAarnouds

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

te veel betaalde maagdenbedragen nog steeds niet terug ontvangen

Beste,

 

Ik heb nog steeds niet het bedrag van jullie ontvangen wat wij maanden te veel hebben betaald voor het mobiele abonnement van mijn zoontje.

Hier is in de zomervakantie contact over geweest omdat hij geen internet meer had en niks meer kon doen met mobiel.

Ze zouden een case aanmaken en ons op de hoogte houden.

Er was bij jullie een fout gemaakt en dat zou recht gezet worden door het te veel betaalde bedrag terug te storten.

Maar nu voor de 2e keer stel ik deze vraag.

Wanneer krijgen wij ons geld terug!!!

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je een privebericht gestuurd @ClaudiaAarnoudse 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @ClaudiaAarnoudse 

Welkom op de Vodafone Community.
Ik zie dat dit je eerste bericht hier is. Ik begrijp uit je bericht dat het een en ander is misgegaan met betrekking tot het nummer van je zoon.
Daar is een onderzoek voor aangemaakt en wij hebben daar een toezegging in gedaan. Echter is de toezegging nog niet nagekomen.

Ik kijk graag met je mee naar het bovenstaande en of ik hierover iets kan achterhalen. Kun je de gegevens in je profiel aanvullen. 
Dan kan ik het systeem erbij pakken voor je. 
Bij het mobiele nummer mag je het nummer van je zoon invullen. 

Ik hoor dan ook graag van je. 

ClaudiaAarnouds
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

beste Steven 

 

ik ben nu ook gelijk mijn rekening aan het na kijken en die klopt ook niet.

Ik neem aan dat je altijd een vast bedrag per maand kwijt bent maar bij mij is deze ook steeds anders

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @ClaudiaAarnoudse 
Dat klinkt of er kosten buiten de bundel gemaakt worden. Deze controleer ik ook graag samen met je.
Als het makkelijker is, mag je mij een privebericht sturen met daarin : je naam, adres, postcode, geboortedatum, jouw mobiele nummer,  nummer van je zoon en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Ook hoor ik graag welke rekeningen niet kloppen. 

ClaudiaAarnouds
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

mijn mobiele nummer is: ******

en het nummer van mijn zoontje is :*******

 

Ik heb vanaf het begin af een sim only en daarna is mijn zoon erbij gekomen en nu ook mijn oudste.

Dus hebben we 3 personen op 1 staan

 

Moderator edit 27-10-20: mobiele nummers verwijderd ivm privacy

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je een privebericht gestuurd @ClaudiaAarnoudse 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het bedrag inmiddels ontvangen @ClaudiaAarnoudse?

ClaudiaAarnouds
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ik ga dit even na kijken voor je

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top @ClaudiaAarnoudse, ik hoor het graag!

ClaudiaAarnouds
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Steven

 

Heel erg bedankt voor de nette afwikkeling.heb het geld inmiddels terug ontvangen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @ClaudiaAarnoudse 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic