1
Vraag
2
Reacties
Niikkiiiz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sms bezorgafspraak email

Goedemorgen, 

Gister avond heb ik opnieuw mijn bestelling geplaatst voor een abonnement nadat deze de 1e x was geannuleerd. 

Deze was wel goed door gekomen zeiden ze. Maar nu krijg ik een sms dat ik in mijn mail zou moeten kijken omdat ik via die mail een bezorgafspraak zou kunnen maken... deze mail is echter niet bij mij aangekomen, en ik kan dit dus niet inplannen nu…

 

Met vriendelijke groet Nikki Zantvoort 

****

Bestelnr. ****'

 

*privégegevens verwijderd door moderator*

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemiddag @Niikkiiiz 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ontzettend leuk dat je een abonnement bij ons hebt besteld! We ontvangen je met open armen. Ik heb direct een kijkje genomen achter de schermen genomen wat betreft jouw bestelling. Om ervoor te zorgen dat je de simkaart zo snel mogelijk krijgt geleverd wil ik je adviseren om even te bellen naar 0800-0560 (gratis). 
Laat je ons weten of het is gelukt?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Niikkiiiz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat @Steven Vodafone wel voor je kan kijken, hij werkt bij Vodafone. Als je bij je profielinstellingen al je gegevens invult dan kan hij gelijk voor je kijken en je antwoord geven. 

Heb ook even doorgegeven aan Vodafone om je privé gegevens te verwijderen. Dit is een open community en iedereen kan nu je 06 nummer zien, wat niet de bedoeling is, lijkt me. Volgende keer op letten 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemiddag @Niikkiiiz 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ontzettend leuk dat je een abonnement bij ons hebt besteld! We ontvangen je met open armen. Ik heb direct een kijkje genomen achter de schermen genomen wat betreft jouw bestelling. Om ervoor te zorgen dat je de simkaart zo snel mogelijk krijgt geleverd wil ik je adviseren om even te bellen naar 0800-0560 (gratis). 
Laat je ons weten of het is gelukt?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oke, @Cecilia Vodafone mag natuurlijk ook 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic