1
Vraag
2
Reacties
Evateur

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sim valt weg

Beste,

 

Mijn simkaart valt heel de tijd weg. En dan meerdere keren achter elkaar.

40 Reacties 40
Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Naar de VF winkel gaan @Evateur  waar je m gekocht hebt, zij kunnen m eventueel opsturen en/of nakijken.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes

Heb je nog een update voor ons @Evateur ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Heb je het toestel ter reparatie aangeboden @Evateur? Mocht er binnenkort geen reactie komen, dan wordt het topic gesloten.

Evateur
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven ben weer naar de winkel geweest en ze raadde me aan om nog een keer nieuwe sim te proberen. Dit heb ik gedaan maar helaas komt het nog steeds voor

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Heb je al een back-up gemaakt en vervolgens het toestel gereset @Evateur ? Indien dat ook niet werkt kun je het beste het toestel ter reparatie aanbieden, dit doe je via de Vodafone winkel (zorg ervoor dat je dan wederom een back-up maakt en je toestel reset voordat je 'm inlevert).

 

Een back up maken van een Samsung toestel gaat via Samsung Smart Switch.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Heeft het met de nieuwe sim geholpen @Evateur?

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes
Evateur wrote:

@Steven ben weer naar de winkel geweest en ze raadde me aan om nog een keer nieuwe sim te proberen. Dit heb ik gedaan maar helaas komt het nog steeds voor



@Steven , @Evateur  schreef dit 3 uur geleden

Ik zou toch echt de telefoon laten repareren of iig nakijken, na 3 sim wissels lijkt het toch echt aan het toestel te liggen. Ook omdat het bij een vriend geen problemen gaf

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Ah excuus, daar had ik overheen gelezen @Evateur @Arnold1310 
Heb je het toestel nu wel opgestuurd omdat de simwissel niet geholpen heeft?

Laten we hopen dat je het toestel snel gerepareerd terug hebt. 

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Hij heeft volgens mij nergens gezegd dat ie het toestel nu ter reparatie heeft ingeleverd hoor @Steven 
 

Misschien ben je in de war door mijn reactie van zojuist. De quote is van @Evateur en de rest in mijn reactie is van mij

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Arnold1310 wrote:

Hij heeft volgens mij nergens gezegd dat ie het toestel nu ter reparatie heeft ingeleverd hoor @Steven 
 

Misschien ben je in de war door mijn reactie van zojuist. De quote is van @Evateur en de rest in mijn reactie is van mij

Dat zeg ik ook niet .  Ik geef alleen aan dat ik hoop dat het toestel (indien opgestuurd) snel gerepareerd terug is.

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes
Steven wrote:


Laten we hopen dat je het toestel snel gerepareerd terug hebt. 


Klinkt er naar maar zal bij mij vast anders over komen dan jij het zal bedoelen.

Edit: nu je je laatste reactie aangepast hebt met wat uitleg, komt het wat beter over...

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Ja, ik merkte aan je reactie dat het niet overkomt zoals bedoelt was @Arnold1310

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes

Heb je de reset uitgevoerd @Evateur

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Ik krijg zojuist de vraag om welk Samsung toestel het gaat @Evateur 

Evateur
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Sharon reset uitgevoerd helaas geen verbetering. @Steven gaat om Samsung A40

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

In dit geval raad ik dan toch aan om het toestel te laten repareren of hierover eventueel met Samsung contact op te nemen @Evateur 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Is het toestel inmiddels gerepareerd @Evateur?

Evateur
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven nee toestel is op dit moment nog ter reparatie bij Vodafone. Heel benieuwd of hij gemaakt kan worden 

Jordyvdh

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het kan zijn dat de chip beschadigt is. Via Vodafone kan je een nieuwe aanvragen

Evateur
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Jordyvdh heb inmiddels al 2 keer een nieuwe sim geprobeerd en daar was het ook iedere keer weer bij

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic