1
Vraag
2
Reacties
Dasseburcht64

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sim only - kan dit stilzwijgend doorlopen?

Ik heb bij jullie een Sim only abonnement die in mei afloopt? Kan die ook stilzwijgend doorlopen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Dasseburcht64 
Wat leuk dat je de community hebt gevonden voor je vraag. En ik kan je zeggen dat het mogelijk is om deze stilzwijgend door te laten lopen. En wil je ooit nog eens je abonnement willen omzetten dan ken dit via de website of via een Vodafone winkel. Mocht je willen opzeggen, wat ik en Vodafone niet hoopt, dan heb je een maand opzegtermijn. 

Mijn tip:
Kijk toch even bij Vodafone op de website of de huidige abonnementen goedkoper zijn dan die je nu hebt en/of je databundel of belbundel nog wel bij je past. Even kijken en controleren kan natuurlijk geen kwaad en koste niets ??

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Dasseburcht64 
Wat leuk dat je de community hebt gevonden voor je vraag. En ik kan je zeggen dat het mogelijk is om deze stilzwijgend door te laten lopen. En wil je ooit nog eens je abonnement willen omzetten dan ken dit via de website of via een Vodafone winkel. Mocht je willen opzeggen, wat ik en Vodafone niet hoopt, dan heb je een maand opzegtermijn. 

Mijn tip:
Kijk toch even bij Vodafone op de website of de huidige abonnementen goedkoper zijn dan die je nu hebt en/of je databundel of belbundel nog wel bij je past. Even kijken en controleren kan natuurlijk geen kwaad en koste niets ??

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Dasseburcht64 . Welkom hier!

Inderdaad, zolang je niet opzegt loopt het abonnement “stilzwijgend” door. Vind ik altijd een heel naar woord met negatieve bijklank, terwijl het denk ik juist fijn is dat iets niet zomaar stopt! 
Wat @Energieboy zegt, daar sluit ik me helemaal bij aan; kijk vooral even of er niet een nieuw/up-to-date aanbod is dat bijvoorbeeld goedkoper is en/of bij je wensen aansluit :-). 

Als je nog ergens informatie over nodig hebt, dan weet je ons te vinden. Voor nu een mooie dag gewenst! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic