1
Vraag
2
Reacties
Koensmits01

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

sim only en persoonsgegevens

Dag,

 

Ik wil van prerpaid overstappen naar een sim only abonnement. Ik weet nog niet hoe veel data ik nodig heb. Is het mogelijk een vodafone red abonnement na een tijdje te verhogen?

Daarnaast zag ik dat in mijn persoonsgegevens, bij my vodafone, niet alles klopt. Zo klopt de geboortedatum niet en de voornamen (beide zijn gecombineerd met die van mijn broer, denk dat we ooit een account deelden ofzo heel vroeger). Hoe kan ik dit aanpassen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Koen Smits

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Koensmits01 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ontzettend leuk dat je jouw prepaid wilt wijzigen naar een Sim Only abonnement. Het is vrij begrijpelijk dat je op voorhand niet direct weet hoeveel data je nu precies nodig hebt. Het is dan ook een vrij terechte vraag dat je wilt weten of je gedurende het Sim Only abonnement de mogelijkheid hebt om je abonnement omhoog te zetten. Goed nieuws! Dit kan zeker. Ook is het een mogelijkheid om bijvoorbeeld extra databundels toe te voegen aan je abonnement. Dit is net wat jouw voorkeur heeft. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Wat betreft de persoonsgegevens. Bij de aanvraag van een Sim Only abonnement zullen de gegevens in je Mijn Vodafone account gewijzigd worden naar de gegevens die zijn gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. Je regelt dus eigenlijk 2 vliegen in één klap! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Koensmits01 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ontzettend leuk dat je jouw prepaid wilt wijzigen naar een Sim Only abonnement. Het is vrij begrijpelijk dat je op voorhand niet direct weet hoeveel data je nu precies nodig hebt. Het is dan ook een vrij terechte vraag dat je wilt weten of je gedurende het Sim Only abonnement de mogelijkheid hebt om je abonnement omhoog te zetten. Goed nieuws! Dit kan zeker. Ook is het een mogelijkheid om bijvoorbeeld extra databundels toe te voegen aan je abonnement. Dit is net wat jouw voorkeur heeft. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Wat betreft de persoonsgegevens. Bij de aanvraag van een Sim Only abonnement zullen de gegevens in je Mijn Vodafone account gewijzigd worden naar de gegevens die zijn gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. Je regelt dus eigenlijk 2 vliegen in één klap! 

Koensmits01
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hey @Cecilia Vodafone,

 

Bedankt voor je snelle antwoord! Helemaal top, dan ga ik dat zo even regelen.

Een heel fijn weekend alvast!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic