1
Vraag
2
Reacties
jurgen1966

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung S22 bij Red Together

hallo 

sinds 1 februari zit ik na afloop van mijn abonnement in de Red Together bij mijn partner. Ik wil wel graag een nieuw toestel aanschaffen en dus een pre order plaatsen voor een samsung S22. 

 

Hoe gaat dat in zijn werk, nu ik gekoppeld ben in een red Together abonnement?

Ik hoor het graag

Jurgen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @jurgen1966 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Verneem ik dat je na 1 februari een nieuw abonnement hebt afgesloten, een Red Together Extra, zonder toestel? Zo ja, dan zou je eigenlijk nog 2 maanden moeten wachten tot je je abonnement kan aanpassen via Vodafone Next. Je kan dan na 2 maanden, na het ingaan van je abonnement, gratis over naar een abonnement met toestel. Zo nee, dus je hebt een abonnement afgesloten met toestel, dan is het nu voorlopig, in ieder geval 4 maanden, niet mogelijk om zomaar een nieuw toestel aan te schaffen met je abonnement. Het ligt er dus een beetje aan hoe deze is aangevraagd bij Vodafone.

Ik zou zelf even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen met je mee kijken en zien wat de afspraken zijn en of ze je kunnen helpen met een goede oplossing. Je kan met ze bellen, of een chat starten via de website. Laat in ieder geval hier nog even weten wat je hebt gedaan en wat Vodafone voor je kon betekenen. Succes!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @jurgen1966 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Verneem ik dat je na 1 februari een nieuw abonnement hebt afgesloten, een Red Together Extra, zonder toestel? Zo ja, dan zou je eigenlijk nog 2 maanden moeten wachten tot je je abonnement kan aanpassen via Vodafone Next. Je kan dan na 2 maanden, na het ingaan van je abonnement, gratis over naar een abonnement met toestel. Zo nee, dus je hebt een abonnement afgesloten met toestel, dan is het nu voorlopig, in ieder geval 4 maanden, niet mogelijk om zomaar een nieuw toestel aan te schaffen met je abonnement. Het ligt er dus een beetje aan hoe deze is aangevraagd bij Vodafone.

Ik zou zelf even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen met je mee kijken en zien wat de afspraken zijn en of ze je kunnen helpen met een goede oplossing. Je kan met ze bellen, of een chat starten via de website. Laat in ieder geval hier nog even weten wat je hebt gedaan en wat Vodafone voor je kon betekenen. Succes!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic