Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
hallo
sinds 1 februari zit ik na afloop van mijn abonnement in de Red Together bij mijn partner. Ik wil wel graag een nieuw toestel aanschaffen en dus een pre order plaatsen voor een samsung S22.
Hoe gaat dat in zijn werk, nu ik gekoppeld ben in een red Together abonnement?
Ik hoor het graag
Jurgen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @jurgen1966
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Verneem ik dat je na 1 februari een nieuw abonnement hebt afgesloten, een Red Together Extra, zonder toestel? Zo ja, dan zou je eigenlijk nog 2 maanden moeten wachten tot je je abonnement kan aanpassen via Vodafone Next. Je kan dan na 2 maanden, na het ingaan van je abonnement, gratis over naar een abonnement met toestel. Zo nee, dus je hebt een abonnement afgesloten met toestel, dan is het nu voorlopig, in ieder geval 4 maanden, niet mogelijk om zomaar een nieuw toestel aan te schaffen met je abonnement. Het ligt er dus een beetje aan hoe deze is aangevraagd bij Vodafone.
Ik zou zelf even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen met je mee kijken en zien wat de afspraken zijn en of ze je kunnen helpen met een goede oplossing. Je kan met ze bellen, of een chat starten via de website. Laat in ieder geval hier nog even weten wat je hebt gedaan en wat Vodafone voor je kon betekenen. Succes!
Hi @jurgen1966
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Verneem ik dat je na 1 februari een nieuw abonnement hebt afgesloten, een Red Together Extra, zonder toestel? Zo ja, dan zou je eigenlijk nog 2 maanden moeten wachten tot je je abonnement kan aanpassen via Vodafone Next. Je kan dan na 2 maanden, na het ingaan van je abonnement, gratis over naar een abonnement met toestel. Zo nee, dus je hebt een abonnement afgesloten met toestel, dan is het nu voorlopig, in ieder geval 4 maanden, niet mogelijk om zomaar een nieuw toestel aan te schaffen met je abonnement. Het ligt er dus een beetje aan hoe deze is aangevraagd bij Vodafone.
Ik zou zelf even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen met je mee kijken en zien wat de afspraken zijn en of ze je kunnen helpen met een goede oplossing. Je kan met ze bellen, of een chat starten via de website. Laat in ieder geval hier nog even weten wat je hebt gedaan en wat Vodafone voor je kon betekenen. Succes!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...