1
Vraag
2
Reacties
Kitty fs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekeningfout

Goedemorgen ik ben Kitty en mijn klantnummer is ******** mijn rekening van mijn nieuwe abonnement is 10 euro per maand en 6 euro toestelbetaling . Ik krijg nu een rekening van 50, 29 dat is te hoog. 25 euro aansluiting,  dat weet ik . De abonnementskosten 17 euro en toestel 9, 48 is te hoog.

Met vriendelijke groet mevr. C.van Dijk

 

 

Moderatoer edit: klantnummer verwijderd ivm privacy.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Kitty fs 

Welkom op de Community van Vodafone. 
Op de community krijg je binnen 48 uur een reactie. Dit kan door een medeklant/community user zijn of door een moderator (zoals ik).
Ik heb gelijk gegevens verwijderd i.v.m. jouw privacy. De community is een openbare website waar iedereen kan meelezen.

De eerste factuur loopt vanaf het moment van aansluiten tot het einde van de factuur erna. 
Dit betekent dat de kosten voor je abonnement en toestel over een periode wordt berekend wat langer is dan een maand.
Hierdoor is de eerste factuur na een nieuw abonnement, verlenging of wijziging in je abonnement, altijd iets hoger.
De factuur erna, loopt over een maand zoals je gewend was. 

Via hier lees je alles over je rekening en word uitgelegd waar de rekening uit bestaat.
In My Vodafone kun je de rekening specificeren en zie je ook de datum erbij staan van wanneer iets in rekening is gebracht. 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Vul dan ook gelijk de gegevens in je profiel in. 


 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Kitty fs
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wacht al heel lang op een reactie!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Kitty fs 

Welkom op de Community van Vodafone. 
Op de community krijg je binnen 48 uur een reactie. Dit kan door een medeklant/community user zijn of door een moderator (zoals ik).
Ik heb gelijk gegevens verwijderd i.v.m. jouw privacy. De community is een openbare website waar iedereen kan meelezen.

De eerste factuur loopt vanaf het moment van aansluiten tot het einde van de factuur erna. 
Dit betekent dat de kosten voor je abonnement en toestel over een periode wordt berekend wat langer is dan een maand.
Hierdoor is de eerste factuur na een nieuw abonnement, verlenging of wijziging in je abonnement, altijd iets hoger.
De factuur erna, loopt over een maand zoals je gewend was. 

Via hier lees je alles over je rekening en word uitgelegd waar de rekening uit bestaat.
In My Vodafone kun je de rekening specificeren en zie je ook de datum erbij staan van wanneer iets in rekening is gebracht. 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Vul dan ook gelijk de gegevens in je profiel in. 


 

Kitty fs
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefonisch is alles nu goed afgehandeld en mijn goede abonnement nr. *******

 

Moderator edit: klantnummer verwijderd ivm privacy.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Kitty fs, ik heb je klantnummer hier verwijderd. Dit is omdat het een openbaar forum is.
Mocht je nog vragen hebben over de factuur, dan hoor ik het graag. Vul dan de gegevens in je profiel in. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Wat fijn dat het is verholpen. 
Zit wel elke dag op de community maar binnen 5 uren niet een reactie krijgen en dan zeggen dat je al lang wacht, snap ik niet echt. Maar goed, het is nu op orde, dat is wel fijn. 

Bedankt voor de snelle reactie Steven  - ik was te laat. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic