1
Vraag
2
Reacties
Mkk

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

red together maand extra beëindigd nu rekening van 487 euro

hi

Ik heb al jaren red togehter. Heb via de app in januari 2 nummers toegevoegd per maand opzegbaar. Blijkbaar ging er bij jullie iets fout en waren dit jaar abo's. Na maanden heen en weer gesteggel hebben jullie deze nummers vrij gegeven om op te zeggen alleen hebben jullie een verkeerd nummer uit de red together groep vrijgegeven. Gelijk weer aangekaart en weer weken gesteggel ook het 2e nummer vrijgegeven. Dat 2e nummer liep de 19e af, in de app ook duidelijk zichtbaar dat het dan en dan opzegbaar was, dus deze maand. Nu krijg ik tot mijn verbazing een rekening van 487 euro om het abo af te kopen. Ik ben nu al zo lang bezig en jullie krijgen het maar niet voor elkaar om het goed te regelen. Ik app, ik bel (verbinding na half uur verbroken door jullie) ik mail, ik ben wanhopig. Iedereen schuift af of zegt we zoeken uit en morgen wordt dat bedrag afgeschreven. Ik weet gewoon niet meer wat ik kan doen? Waarom lukt het jullie niet? Ik heb niks aan antwoorden als we begrijpen en dat en vervelend etc. Los het op, vandaag alsjeblieft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1042Posts
  • 285Oplossingen
  • 427Likes

Hi @Mkk

Ik kan mij voorstellen dat deze factuur met afkoopsom rauw op je dak valt. Het betreft een behoorlijk bedrag en in de afgelopen maanden heb je ook regelmatig contact gehad omtrent de twee Red Together Extra abonnementen. 

Ik zie in het systeem dat tijdens het laatste contact is aangegeven dat je zelf via de app dit hebt geregeld en er is gekozen voor een tweejarig abonnement. Echter, ook zie ik dat er dit jaar 2 cases zijn geweest bij onze klachtenafdeling, namelijk case 11114144 en 11231958. Hier is wat betreft de contractduur het één en ander aangepast voor de mobiele nummers eindigend op 988, 616 en 391. Op basis hiervan is het mijn inziens dan ook vreemd dat je nu een afkoopsom krijgt nu je per 30 augustus bent overgestapt.

Ik kan dit helaas niet voor je oplossen, maar mijn advies zou wel zijn om opnieuw een klacht in te dienen. Dat kan via deze pagina en hier kies je dan voor 'een klacht'. Vermeld in deze klacht ook bovenstaande casenummers, zodat ze direct deze cases erbij kunnen pakken als referentie. 



 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10155Posts
  • 3191Oplossingen
  • 2392Likes

Hi @Mkk 
Ik ben geen jullie, gelukkig. Mag ik je dan wel zeggen dat het vervelend is dat je dit allemaal moet doorstaan. Niet te begrijpen dat Vodafone er even voor gaat zitten en je helpt op dit op te lossen. Nu zijn er wel medewerkers van Vodafone hier aanwezig maar ik betwijfel of ze je kunnen helpen dit op te lossen. Ik roep in ieder geval @Cecilia er bij, ze is vandaag aanwezig en ik hoop dat ze je verhaal direct oppakt en met je mee kan kijken wat er nu aan de hand is. Maar je hebt groot gelijk dat als je zoveel moet betalen, dat ze dit nu niet moeten afschrijven. Als het goed is moet je daar overigen wel eerst akkoord voor geven om dit te doen, volgens mij schrijven ze het niet zomaar af. Ook dit kan in de communicatie niet helemaal goed zijn verlopen 😞

Heb nog even geduld, ik heb Cecilia geroepen en die kijkt met je mee. 

Mkk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

hoi dank je wel, ze schrijven automatisch af helaas. Ik kan wel storneren maar het moet gewoon opgelost, vanaf januari bezig he, en ik weet gewoon niet meer waar ik moet zijn om tot ze door te dringen. Het is fout op fout en iedereen schuift af. Dus dan maar hier. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1042Posts
  • 285Oplossingen
  • 427Likes

Hi @Mkk

Ik kan mij voorstellen dat deze factuur met afkoopsom rauw op je dak valt. Het betreft een behoorlijk bedrag en in de afgelopen maanden heb je ook regelmatig contact gehad omtrent de twee Red Together Extra abonnementen. 

Ik zie in het systeem dat tijdens het laatste contact is aangegeven dat je zelf via de app dit hebt geregeld en er is gekozen voor een tweejarig abonnement. Echter, ook zie ik dat er dit jaar 2 cases zijn geweest bij onze klachtenafdeling, namelijk case 11114144 en 11231958. Hier is wat betreft de contractduur het één en ander aangepast voor de mobiele nummers eindigend op 988, 616 en 391. Op basis hiervan is het mijn inziens dan ook vreemd dat je nu een afkoopsom krijgt nu je per 30 augustus bent overgestapt.

Ik kan dit helaas niet voor je oplossen, maar mijn advies zou wel zijn om opnieuw een klacht in te dienen. Dat kan via deze pagina en hier kies je dan voor 'een klacht'. Vermeld in deze klacht ook bovenstaande casenummers, zodat ze direct deze cases erbij kunnen pakken als referentie. 



 

Mkk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

dank voor je reactie, ik wordt van kastje naar de muur gestuurd, ik plaatste het nu hier omdat ik het niet meer weet. Dit duurt te lang en er gaat teveel fout. Ik ga wel weer doen wat jij nu zegt maar waarom kan niemand van jullie dit nou gewoon voor eens en voor altijd oplossen? Dit is niet te doen gewoon.

Mkk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

en ik heb nooit voor een tweejarig abo gekozen, dat was een fout in de ap van red together, alles is hersteld uiteindelijk, de nummers konden opgezegd, jullie maakten alleen en fout in een ander nummer, dat leek na weken heen en weer opgelost en nu die rekening. Ik krijg nu net via de app dat de kosten zijn omdat ik een tweejarig abo heb opgezegd. Alsjeblieft ik smeek je is er niemand die mij kan helpen, ik heb al meerder mails gestuurd, gebeld, geappt, niemand leest het hele verhaal. Wat kan ik doen om dit op te lossen. Ik begrijp gewoon niet dathet weer fout gaat. HELP

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1042Posts
  • 285Oplossingen
  • 427Likes

@Mkk Ik snap volledig dat je met je handen in het haar zit en ook ik zag de reactie via de My Vodafone app. Vandaar dat ik in mijn bericht juist je extra informatie heb gegeven en het één en ander heb uitgezocht wat betreft de eerdere cases. Je kunt dit het beste via de klachtenafdeling laten lopen, omdat zij toentertijd ook de contractduur zouden aanpassen n.a.v. de eerdere cases. Refereer in je bericht aan de klachtenafdeling dan ook naar deze twee casenummers die ik je heb doorgegeven. 

Mkk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi die had ik gister al gemaild en vandaag ook weer met deze nummers maar ik krijg standaard antwoord, druk pakken het binnen enkele dagen op etc Morgen wordt er onterecht 487 euro afgeschreven. 

Mkk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Fout is gevonden en wordt nu gezegd dat factuur gecrediteerd gaat worden. Ik wacht eerst af voor ik ga juichen....

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1042Posts
  • 285Oplossingen
  • 427Likes

@Mkk Dat is fijn om te horen! Laten we er vanuit gaan dat je snel de creditfactuur ontvangt en je dit hoofdstuk toch met een iets fijner gevoel kan afsluiten.

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10155Posts
  • 3191Oplossingen
  • 2392Likes

Mag ik dan alvast het confetti kanon klaar zetten? 😉😂🤣🎊

Mkk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik zou nog even wachten, ze hebben mij eerder blij gemaakt met een dooie mus 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic