1
Vraag
2
Reacties
NWH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

opwaardeer actie

dit wordt geen vraag maar een klacht. Deze opwaardeer actie is een probeersel om prepaid klanten naar een bundel te krijgen. Het opwaardeertegoed is maar 1 maand geldig en wordt in een bundel verstopt. Ik ben van Vodafone beter gewend.

Wij hebben op 2 toestellen opgewaardeerd. De eerste kreeg niet een beltegoed en bij de tweede werd het iid in een bundel gestopt en was maar een maand geldig.

Superslecht ik heb er geen andere woorden voor

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @NWH 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Volgens mij is deze actie pagina toch redelijk duidelijk over de actie van Vodafone Prepaid. Kijk deze pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/prepaid?sessionGUID=4e9424b7-8995-a0ad-7ba4-60b7c89c66b3&sessionG...

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @NWH 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Volgens mij is deze actie pagina toch redelijk duidelijk over de actie van Vodafone Prepaid. Kijk deze pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/prepaid?sessionGUID=4e9424b7-8995-a0ad-7ba4-60b7c89c66b3&sessionG...

NWH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy, klopt dat dit er nu bij staat. Echter kreeg ik de aanbieding al begin november. Toen waren die voorwaarden niet zichtbaar.

daarnaast had Vodafone eerder wel betere acties. Dan was het tegoed wel langer bruikbaar.

in ieder geval toch bedankt voor je reactie 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor je feedback @NWH.
De pagina is inderdaad aangepast omdat er signalen kwamen dat de actie niet duidelijk was.
Dit hebben we dan ook gelijk intern aangekaart zodat dit verbetert kon worden. 

Bij deze actie wordt het tegoed wat opgewaardeerd wordt, verdubbeld. Dus stel je waardeert 10 euro op, dan krijg je nog eens 10,00 euro van ons in een aparte bundel. Deze bundel gebruik je dan ook als eerste.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic