1
Vraag
2
Reacties
Rain

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ontkoppelen ziggo en vodafone account

Ik wil mijn vodafone en ziggo ontkoppelen. 

ik heb de ziggo account bij de verkeerde vodafone prepaid gekoppeld en moet eigenlijk naar mijn abonnement.

Wie kan dat doen?

27 Reacties 27
Yvette01

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Behoud mijn moeder dan het account van ziggo gewoon? Voor ziggo go etc?

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Nee, die is nu losgekoppeld. Dus ze moet een nieuwe aanmaken. Dat kan gewoon via deze link 

Yvette01

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

We kunnen nu niet inloggen op m’n moeders account voor de facturen te zien etc. En als ik een nieuwe aanmaak dan moet ik een ander e-mail adres gebruiken en die heeft ze niet. Wat moet ik nu doen?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Sorry, ik snap je niet meer. Je wilde toch niet meer jouw e-mailadres gebruiken voor haar mijnZiggo? Dus die heb ik nu losgekoppeld. Maar ze moet natuurlijk wel met íets inloggen. Dus kan ze een nieuw account aanmaken. Als ze zelf geen e-mailadres heeft en jullie de jouwe daarvoor willen gebruiken is dat prima. Maar dan gebruikt ze dus wel jouw e-mailadres. 

Yvette01

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Maar als we een nieuwe account aanmaken met m’n moeders e-mail zegt hij dat hij al een account heeft...

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Oke, dus ze heeft wél een e-mailadres. Top.
Als ik nu op “nieuw account aanmaken” het Ziggo klantnummer + postcode en huisnummer invul krijg ik gewoon dit te zien: 

 

Lijkt dus gewoon goed te gaan 🙂 

Yvette01

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Vodafone wrote:

Oke, dus ze heeft wél een e-mailadres. Top.
Als ik nu op “nieuw account aanmaken” het Ziggo klantnummer + postcode en huisnummer invul krijg ik gewoon dit te zien: 

 

Lijkt dus gewoon goed te gaan 🙂 

Ja dat krijg ik ook te zien. Maar dan dus ik op verder en dan krijg ik 3 verschillende opties omdat er al een account is met dat e-mailadres 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Dan heeft ze dus een (ander) account met haar e-mailadres ook al?  Wil je mij een privébericht sturen met haar e-mailadres? 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic