1
Vraag
2
Reacties
Rain

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ontkoppelen ziggo en vodafone account

Ik wil mijn vodafone en ziggo ontkoppelen. 

ik heb de ziggo account bij de verkeerde vodafone prepaid gekoppeld en moet eigenlijk naar mijn abonnement.

Wie kan dat doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Rain . Welkom hier! 

Zoals gezegd; ik kan je helpen met het loskoppelen. Hiervoor moet ik echter wel weten wie je bent ^^. Vul je je profiel aan? 🙂 

Bekijk in context

27 Reacties 27
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rain 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het koppelen van beide accounts zou ik zo ie zo niet doen. Ook niet als je de juiste gegevens ingeeft. Ik wil niet zeggen dat het onveilig is, maar het zo ie zo altijd veiliger om twee verschillende accounts te hebben. 

Het los koppelen van je accounts kan alleen iemand van Vodafone voor je doen. Als je bij de profielinstellingen alle gegevens invult, die Vodafone van je nodig hebt, dan kunnen ze gelijk voor je aan de slag en je helpen. Wat invullen, en waar? Dat kan je hier lezen.

Succes in ieder geval, nog even geduld en dan komt iemand je helpen!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Rain . Welkom hier! 

Zoals gezegd; ik kan je helpen met het loskoppelen. Hiervoor moet ik echter wel weten wie je bent ^^. Vul je je profiel aan? 🙂 

Begrijphetnietj

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook ik heb de grote fout gemaakt om vodafoon aan ziggo te koppelen en wil daarvan af. Wie kan me helpen.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Begrijphetnietje wrote:

Ook ik heb de grote fout gemaakt om vodafoon aan ziggo te koppelen en wil daarvan af. Wie kan me helpen.

 

@Lycke Vodafone kan je hier mee helpen. 
Zodra ze je bericht heeft gezien zal ze je helpen. 

Vul bij je profielinstellingen alle info in en dan kunnen ze je sneller helpen. Wat en hoe, kan je hier lezen

Begrijphetnietj

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb alles ingevuld en hoop dathet gaat lukken

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Begrijphetnietje . Ik heb de koppeling ongedaan gemaakt. Je kunt nu voor MyVodafone een nieuw account aanmaken 🙂

 

Begrijphetnietj

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @Begrijphetnietje . Ik heb de koppeling ongedaan gemaakt. Je kunt nu voor MyVodafone een nieuw account aanmaken 🙂

 

Je bent geweldig,

Begrijphetnietj

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nog een vraagje,

wat is het nut om de accounts van vodafoon en ziggo te koppelen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Begrijphetnietje wrote:

Nog een vraagje,

wat is het nut om de accounts van vodafoon en ziggo te koppelen?

VodafoneZiggo zegt dat je dan alles makkelijk op 1 inlog alles kan inzien. Maar zelf zeg ik, geen ??. Het is maar wat je zelf graag wil ?

Neal1990

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Lycke Vodafone  Zou jij mij ook kunnen helpen met het ontkoppelen van mijn Vodafone met mijn Ziggo account? 

Het contract van Ziggo gaat over op mijn huidige huisgenoot (ik ga verhuizen, hij blijft) terwijl het mobiele abonnement van Vodafone bij mij blijft.

Dus zou prettig zijn als dat dan weer gescheiden kan zijn.

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Zeker. Ga ik voor je regelen. 

En nu ik je toch “spreek” ga ik meteen even brutaal vragen; heb je al een Ziggo abonnement op je nieuwe adres aangevraagd? Of ga je over op een ander? 

 

Je inlog is nu van het Ziggo abonnement af gekoppeld. Je kunt het wel nog gewoon voor je Vodafone account gebruiken. Je huisgenoot kan een nieuw MijnZiggo account registreren :-). 

Neal1990

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Lycke Vodafone Hartstikke bedankt voor het ontkoppelen!

Wat het abonnement voor mijn nieuwe adres moet ik me nog even gaan oriënteren maar ben nu eerst nog even bezig met de koop van de nieuwe woning te voltooien (hypotheek, keuringen etc.).

Wie weet dat ik weer bij Ziggo uitkom. 🙂 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Snap ik heel goed. Een huis kopen is niet niets. Gefeliciteerd in elk geval en heel veel succes met de verhuizing! Mocht je tegen die tijd inderdaad voor Ziggo kiezen of samen willen kijken naar een leuk aanbod, mag je altijd even aan de bel trekken. 

Nogmaals succes en heel veel geluk gewenst :-). 

Yvette01

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 Zou jij mij ook kunnen helpen met het ontkoppelen van mijn Vodafone met mijn Ziggo account? Mijn moeder heeft zelf Ziggo. Maar ik heb toen perongeluk mijn Vodafone account gekoppeld met Ziggo. Nu moeten ze voor Ziggo Go steeds mijn wachtwoord van Vodafone gebruiken..

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Yvette01 . Natuurlijk kan dat! Wil je je profiel aanpassen met je gegevens? En kan je me vertellen of je het huidige account dan losgekoppeld wilt hebben van Vodafone of van Ziggo? 

Yvette01

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil het losgekoppeld hebben van Vodafone. Zodat mijn wachtwoord niet gebruikt hoeft te worden voor Ziggo Go. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Maar als ik je huidige inloggegevens loskoppel van Vodafone, gebruik je dus je huidige inloggegevens juist nog wél voor Ziggo GO.  Dus nu begrijp ik nog steeds niet welke je precies los wilt ;-). 

Je hebt nu dus 1 combinatie gebruikersnaam/wachtwoord. Wil je deze houden voor Ziggo of voor Vodafone?  De ander koppel ik dan los en dan kan je daar een nieuw account voor maken. 

Yvette01

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil deze inlog houden voor Vodafone

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Oke. Dan ontkoppel ik hem van MijnZiggo en kan voor MijnZiggo een nieuw account worden aangemaakt 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic