1
Vraag
2
Reageer en help mee
Intruder-1975

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ontkoppelen mijn vodafone en ziggo

Ik heb mijn vodafone gekoppeld met de ziggo thuis.

Ik ben niet blij met het resultaat en wil dit graag weer ontkoppelen.

Ik las hier dat er mee wordt gelezen en dat dit ontkoppeld kan worden? Het zou fijn zijn als dat geregwld kan worden.

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Intruder-1975 ,

Dat is zeker mogelijk, zou je hiervoor even de informatie via je profielinstellingen willen invullen? Dan kan je verzoek vanaf morgen worden opgepakt.

Fijne avond!

Intruder-1975
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Top!

Als ik me niet vergis is alles ingevuld.

Dank je voor deze supersnelle reactie

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Intruder-1975,

Ik heb je My Vodafone account ontkoppelt van Mijn Ziggo.
Je mag een nieuw My Vodafone account aanmaken met een ander e-mailadres dan wat voor Mijn Ziggo wordt gebruikt. 
Laat je weten of het gelukt is? 

Eline0495

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone kun je dit voor mij ook doen aub? ik ervaar hier alleen maar problemen mee

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Eline0495 
Op het e-mailadres in je Community profiel vind ik alleen een My Vodafone account. Voor Mijn Ziggo is geen account aanwezig. Ik vermoed dan ook dat je via een andere weg contact hebt gehad om de accounts te ontkoppelen. Voor Mijn Ziggo kun je een nieuw account registeren. Houdt er rekening mee dat je bij het registreren gebruik maakt van een ander e-mailadres dan het e-mailadres welke jij gebruikt voor My Vodafone.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic