Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
Ik heb mijn vodafone gekoppeld met de ziggo thuis.
Ik ben niet blij met het resultaat en wil dit graag weer ontkoppelen.
Ik las hier dat er mee wordt gelezen en dat dit ontkoppeld kan worden? Het zou fijn zijn als dat geregwld kan worden.
Hi @Intruder-1975 ,
Dat is zeker mogelijk, zou je hiervoor even de informatie via je profielinstellingen willen invullen? Dan kan je verzoek vanaf morgen worden opgepakt.
Fijne avond!
Top!
Als ik me niet vergis is alles ingevuld.
Dank je voor deze supersnelle reactie
Hoi @Intruder-1975,
Ik heb je My Vodafone account ontkoppelt van Mijn Ziggo.
Je mag een nieuw My Vodafone account aanmaken met een ander e-mailadres dan wat voor Mijn Ziggo wordt gebruikt.
Laat je weten of het gelukt is?
@Steven Vodafone kun je dit voor mij ook doen aub? ik ervaar hier alleen maar problemen mee
Hi @Eline0495
Op het e-mailadres in je Community profiel vind ik alleen een My Vodafone account. Voor Mijn Ziggo is geen account aanwezig. Ik vermoed dan ook dat je via een andere weg contact hebt gehad om de accounts te ontkoppelen. Voor Mijn Ziggo kun je een nieuw account registeren. Houdt er rekening mee dat je bij het registreren gebruik maakt van een ander e-mailadres dan het e-mailadres welke jij gebruikt voor My Vodafone.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...