1
Vraag
2
Reacties
Nel180246

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onterechte verhoging van € 5,-

Ik heb vanavond mijn abonnement verlengd met de overeenkomst van € 21,-

Wat schets mijn verbazing dat het na ondertekening € 26,- is

Dit kan niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Nel180246 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je Ziggo? En heb je misschien aangegeven dat je Ziggo hebt? Mocht je geen Ziggo hebben, en misschien toch, per ongelijk, hebt geklikt dat je dit wel hebt, dan staat er dat je 5,- euro korting krijgt omdat je Ziggo en Vodafone afneemt. Neem je deze twee niet af, dan heb je dus ook geen recht op die 5,- euro korting en z dit het probleem zijn. 

Heb je wel Ziggo, dan klopt het dat dit niet op je contract staat! Dit is namelijk een extra en deze 5,- euro krijg je, na controle bij Ziggo van je adres gegevens, bij Vodafone op je factuur en niet op je contract. Dit is gedaan wanneer je bv zou vertrekken en geen korting meer krijgt, dan kunnen ze dit direct aanpassen. Dus daar ligt een beetje die 5,- euro en nu ligt het eraan wat je wel, of niet hebt en/of misschien aangeklikt en geen recht op hebben 😜

 

25-04 Moderator Steven: De €5,00 korting die je van Ziggo ontvangt omdat je beide afneemt, staat niet op het contract vermeld. Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Voldoe je aan de voorwaarden, dan wordt op dat moment de korting en alle andere extra's toegekend. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Nel180246 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je Ziggo? En heb je misschien aangegeven dat je Ziggo hebt? Mocht je geen Ziggo hebben, en misschien toch, per ongelijk, hebt geklikt dat je dit wel hebt, dan staat er dat je 5,- euro korting krijgt omdat je Ziggo en Vodafone afneemt. Neem je deze twee niet af, dan heb je dus ook geen recht op die 5,- euro korting en z dit het probleem zijn. 

Heb je wel Ziggo, dan klopt het dat dit niet op je contract staat! Dit is namelijk een extra en deze 5,- euro krijg je, na controle bij Ziggo van je adres gegevens, bij Vodafone op je factuur en niet op je contract. Dit is gedaan wanneer je bv zou vertrekken en geen korting meer krijgt, dan kunnen ze dit direct aanpassen. Dus daar ligt een beetje die 5,- euro en nu ligt het eraan wat je wel, of niet hebt en/of misschien aangeklikt en geen recht op hebben 😜

 

25-04 Moderator Steven: De €5,00 korting die je van Ziggo ontvangt omdat je beide afneemt, staat niet op het contract vermeld. Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Voldoe je aan de voorwaarden, dan wordt op dat moment de korting en alle andere extra's toegekend. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Nel180246, welkom op de Vodafone Community!

 

Heb je het bericht van @Energieboy nog gelezen en ben je er inmiddels al achter? Zo niet, dan horen we het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic