1
Vraag
2
Reacties
vissertw

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

nummerbehoud

Goedemorgen, ik heb zelf vodafone via ziggo. 

Mijn vrouw wil nu ook naar ziggo/vodafone mobiel maar met nummerbehoud, zij heeft nu Simyo.

Nu zit ik te lezen op vodafone.nl je nummer behouden, daar staat de vraag: ik stap over van, dat wordt dus andere provider. Maar dan de volgende vraag, naar vodafone abonnement of prepaid, zij kiest voor  Sim Only Start M, kies ik dan vodafone abonnement of prepaid?

 

Ton.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @vissertw 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Wat leuk dat je vrouw ook over komt naar Vodafone. Als je stopt bij Simyo dan kan je overstappen naar Vodafone zodra daar het abonnement is afgelopen. Je kan wel 120 dagen van te voren al aangeven bij Vodafone dat je eraan komt en dan zal Vodafone je oude abonnement opzeggen bij Simyo en zorgen dat het nummer mee komt. Het omzetten van het nummer kan je overigens opgeven in het aanvraag traject naar Vodafone.

Je vraagt je af wat je nu moet kiezen op deze website. Sim Only Start M is een abonnement dus je moet hier kiezen voor Vodafone abonnement. Dus kies eerst van andere aanbieder naar Vodafone abonnement.

Mocht je vrouw nu bij Simyo een prepaid hebben dan kan ze natuurlijk vrij snel overstappen en heeft ze een abonnement dan kan dit na haar contract bij Simyo met een maand opzegtermijn (behalve als ze binnen die 120 dagen opzegt, dan is het gewoon bij de einddatum van het contract).

Die nummerbehoud pagina is een hulp pagina om je te helpen met uitleg om over te stappen. Voor het plaatsen van een bestelling kan je online doen via deze pagina of via een Vodafone winkel, maar ook via de klantenservice, mocht je dat liever willen.

Succes en als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag. Ik help je graag verder als klant. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @vissertw 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Wat leuk dat je vrouw ook over komt naar Vodafone. Als je stopt bij Simyo dan kan je overstappen naar Vodafone zodra daar het abonnement is afgelopen. Je kan wel 120 dagen van te voren al aangeven bij Vodafone dat je eraan komt en dan zal Vodafone je oude abonnement opzeggen bij Simyo en zorgen dat het nummer mee komt. Het omzetten van het nummer kan je overigens opgeven in het aanvraag traject naar Vodafone.

Je vraagt je af wat je nu moet kiezen op deze website. Sim Only Start M is een abonnement dus je moet hier kiezen voor Vodafone abonnement. Dus kies eerst van andere aanbieder naar Vodafone abonnement.

Mocht je vrouw nu bij Simyo een prepaid hebben dan kan ze natuurlijk vrij snel overstappen en heeft ze een abonnement dan kan dit na haar contract bij Simyo met een maand opzegtermijn (behalve als ze binnen die 120 dagen opzegt, dan is het gewoon bij de einddatum van het contract).

Die nummerbehoud pagina is een hulp pagina om je te helpen met uitleg om over te stappen. Voor het plaatsen van een bestelling kan je online doen via deze pagina of via een Vodafone winkel, maar ook via de klantenservice, mocht je dat liever willen.

Succes en als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag. Ik help je graag verder als klant. 

vissertw
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dankjewel, daar moet ik zeker uitkomen.

Blijft één belangrijke vraag, hoe zeker kunnen we zijn van nummerbehoud?

Mijn vrouw is zeer gehecht aan het nummer dat ze nu heeft, ooit gekregen via een kerstcadeau van haar werkgever tezamen met een mobiele telefoon.

Groeten, 

Ton.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je kan heel zeker zijn van nummerbehoud als je het maar goed uitvoert. Als je het zelf niet aandurft om online te doen, ga dan langs een Vodafone winkel en daar kunnen ze jullie heel goed helpen. Je weet dan dat het zeker goed gaat. 

Maar online kan het ook! Als je een aanvraag doet dan vraagt Vodafone of je nummerbehoud wil gebruiken en krijg je een sms met een code en deze moet je dan weer invullen. Dus het kan wel online maar als je twijfels hebt, loop langs een winkel ??

Ik hoop dat het lukt en als er nog vragen zijn ??

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het gelukt met nummerbehoud aan te vragen @vissertw?

vissertw
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het gaat goed komen, ik heb contact met Jeremy van Vodafone we hebben as vrijdag een telefonische afspraak.

 

Groeten,

 

Ton.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic