Hoi @Mehmetdayan
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Misschien was het beter om even een eigen topic te openen. Zag toevallig je berichtje, daarom kan ik er nu op reageren. Uiteraard vervelend als je alles hebt afgerond en dat je nog moet wachten op antwoord. Dit kan van alles zijn, BKR controle, gegevens controle, noem maar op. Maar om te weten hoe je bestelling nu verloopt, kijk even op deze pagina.
Op deze pagina kies je voor status opvragen van je bestelling. Ze verwijzen je dan door naar het nummer 0800-0560 en deze zijn open Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 08.00 - 18.00 uur / Zon- en feestdagen gesloten. Let op, donderdag is het koningsdag, dit kan natuurlijk wat vertraging oplopen met je bestelling. Vraag het bij hun in ieder geval even na. Succes en alvast veel plezier met je nieuwe toestel, zodra die binnen komt 😉