1
Vraag
2
Reacties
liebregts

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe telefoon met abonnement

 
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @liebregts 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Voor de aankoop van een toestel met abonnement kan je altijd langs een Vodafone winkel gaan. Maar aangezien het kabinet zojuist al heeft laten weten dat niet essentiële winkels weer dicht moeten, kan het zijn dat deze gesloten zijn. Voor meer info, kijk op de winkel pagina van Vodafone. 

Je kan natuurlijk ook online een abonnement, met toestel, aanschaffen via de website. Zelf aanklikken wat je graag zou willen en je weet wat je elke maand moet betalen en dan sturen ze alles naar je toe. Wil je dit niet, dan kan je altijd nog even bellen met de klantenservice van Vodafone. 

Heel veel mogelijkheden om een abonnement aan te gaan. Via de community kan het alleen niet, sorry! 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @liebregts
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Wat leuk dat je bij Vodafone een nieuw abonnement met toestel wilt afnemen! Gezien de periode waarin we nu zitten kan dit het beste online aangevraagd worden. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met een link naar al onze abonnementen en toestellen. Via deze link krijg je zelfs nog een klein beetje extra korting. Altijd leuk meegenomen in deze dure december maanden ^^ 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @liebregts 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Voor de aankoop van een toestel met abonnement kan je altijd langs een Vodafone winkel gaan. Maar aangezien het kabinet zojuist al heeft laten weten dat niet essentiële winkels weer dicht moeten, kan het zijn dat deze gesloten zijn. Voor meer info, kijk op de winkel pagina van Vodafone. 

Je kan natuurlijk ook online een abonnement, met toestel, aanschaffen via de website. Zelf aanklikken wat je graag zou willen en je weet wat je elke maand moet betalen en dan sturen ze alles naar je toe. Wil je dit niet, dan kan je altijd nog even bellen met de klantenservice van Vodafone. 

Heel veel mogelijkheden om een abonnement aan te gaan. Via de community kan het alleen niet, sorry! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @liebregts
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Wat leuk dat je bij Vodafone een nieuw abonnement met toestel wilt afnemen! Gezien de periode waarin we nu zitten kan dit het beste online aangevraagd worden. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met een link naar al onze abonnementen en toestellen. Via deze link krijg je zelfs nog een klein beetje extra korting. Altijd leuk meegenomen in deze dure december maanden ^^ 

Mehmetdayan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, Ik heb telefoon met abonnement gekocht en ik heb al met ideal betaald. Maar ik heb nog geen bevestiging mail en ook heb ik geen informatie over het bezorgingen. Hoe weet ik mijn pakketje? Wat zou ik doen ,nu? Moet ik wachten? Mijn geld is weg maar geen bevestiging mail van jullie..

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mehmetdayan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Misschien was het beter om even een eigen topic te openen. Zag toevallig je berichtje, daarom kan ik er nu op reageren.  Uiteraard vervelend als je alles hebt afgerond en dat je nog moet wachten op antwoord. Dit kan van alles zijn, BKR controle, gegevens controle, noem maar op. Maar om te weten hoe je bestelling nu verloopt, kijk even op deze pagina.

Op deze pagina kies je voor status opvragen van je bestelling. Ze verwijzen je dan door naar het nummer 0800-0560 en deze zijn open Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 08.00 - 18.00 uur / Zon- en feestdagen gesloten. Let op, donderdag is het koningsdag, dit kan natuurlijk wat vertraging oplopen met je bestelling. Vraag het bij hun in ieder geval even na. Succes en alvast veel plezier met je nieuwe toestel, zodra die binnen komt 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic