Hallo...
Ik en mijn man zitten op 1 account en onze contract loopt af op 12 mei 2021..
Nu stond er bij mij mobile nummer dat ik een nieuwe mobiel mocht uitzoeken. Dus gedaan nieuwe Samsung20 plus besteld. Netjes ontvangen helemaal top.
Mijn man z'n mobiel is stuk dus die is ook wel aan vervanging toe.. ook voor hem besteld.
Een iPhone 12 met 128 gb helemaal leuk.. ook nog eens op voorraad.
Maar zodra ik voor hem wilde bestellen stond er ineens u bent nog te vroeg 4 maanden van tevoren. Waarom kon ik dan wel een mobiel bestellen? En thuisbezorgd krijgen wij hebben 1 abonnement teminste word van 1 rekening afgehaald en allebei onze contracten tot 12 mei 2021. Heb nog gekeken..
Goed dus uiteindelijk een mobiel besteld op mijn nummer maakt volgens mij niet uit omdat we 1 iets hebben... dus de iPhone besteld helemaal goed... en ik wachten want mijn telefoon was al binnen alleen die van m'n man niet... terwijl ik een kwartier achter elkaar besteld heb.
Ik ging kijken en toen stond er bestelling geannuleerd waarom als ik vragen mag? Ik snap er helemaal niks van. Heb ik iets verkeerds gedaan? Juist hij heb hem nu nodig omdat zn ouwe kapot is
Hopelijk word ik iets wijzer door jullie.
Hartelijke groeten, immeke rasenberg