1
Vraag
2
Reacties
Immeke90

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe mobiel uitzoeken

Hallo... 

Ik en mijn man zitten op 1 account en onze contract loopt af op 12 mei 2021.. 

Nu stond er bij mij mobile nummer dat ik een nieuwe mobiel mocht uitzoeken. Dus gedaan nieuwe Samsung20 plus besteld.   Netjes ontvangen helemaal top. 

Mijn man z'n mobiel is stuk dus die is ook wel aan vervanging toe.. ook voor hem besteld. 

Een iPhone 12 met 128 gb helemaal leuk.. ook nog eens op voorraad. 

Maar zodra ik voor hem wilde bestellen stond er ineens u bent nog te vroeg 4 maanden van tevoren.  Waarom kon ik dan wel een mobiel bestellen? En thuisbezorgd krijgen wij hebben 1 abonnement teminste word van 1 rekening afgehaald en allebei onze contracten tot 12 mei 2021. Heb nog gekeken.. 

Goed dus uiteindelijk een mobiel besteld op mijn nummer maakt volgens mij niet uit omdat we 1 iets hebben... dus de iPhone besteld helemaal goed... en ik wachten want mijn telefoon was al binnen alleen die van m'n man niet... terwijl ik een kwartier achter elkaar besteld heb. 

Ik ging kijken en toen stond er bestelling geannuleerd  waarom als ik vragen mag? Ik snap er helemaal niks van. Heb ik iets verkeerds gedaan? Juist hij heb hem nu nodig omdat zn ouwe kapot is 

Hopelijk word ik iets wijzer door jullie.

Hartelijke groeten, immeke rasenberg

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Immeke90 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Logisch dat dit vragen bij jou oproept! Jullie hebben beide immers een contract tot en met 12 mei 2021. Zoals je zelf aangeeft hangen jullie abonnementen onder 1 account. Beide abonnementen hebben een contract tot 12 mei 2021. Op jouw mobiele nummer zie ik dat er een bestelling is ingevoerd. Wanneer ik kijk bij het nummer van jouw man dan zie ik daar de melding dat het abonnement niet verlengbaar is, omdat er al een order bekend is. Ik wil je aanraden om even contact op te nemen met mijn collega's van de afdeling bestellingen: 0800-0560 (gratis). Zij kunnen er vast en zeker voor zorgen dat ook het abonnement van jouw man kan worden verlengd met een nieuw toestel! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Immeke90 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nu zijn wij klanten onder elkaar en kunnen je hiermee niet helpen. Er zal administratief iets verkeerd gaan of de datum is toch net even anders dan verwacht. Dat je niet nog een toestel kan bestellen op je eigen contract is natuurlijk logisch, dat had je al gedaan. Dat zal waarschijnlijk dan ook de annulering zijn.

Maar daar kan iemand van Vodafone je zeker meer over vertellen, dan ik. Zorg dat je bij je profielinstellingen je gegevens hebt ingevuld en dan kijkt iemand van Vodafone met je mee. Die kunnen dan ook gelijk vertellen aan je wat er aan de hand is. Heb nog even geduld, vul alle gegevens in, en dan komt het vast wel goed.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Immeke90 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Logisch dat dit vragen bij jou oproept! Jullie hebben beide immers een contract tot en met 12 mei 2021. Zoals je zelf aangeeft hangen jullie abonnementen onder 1 account. Beide abonnementen hebben een contract tot 12 mei 2021. Op jouw mobiele nummer zie ik dat er een bestelling is ingevoerd. Wanneer ik kijk bij het nummer van jouw man dan zie ik daar de melding dat het abonnement niet verlengbaar is, omdat er al een order bekend is. Ik wil je aanraden om even contact op te nemen met mijn collega's van de afdeling bestellingen: 0800-0560 (gratis). Zij kunnen er vast en zeker voor zorgen dat ook het abonnement van jouw man kan worden verlengd met een nieuw toestel! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic