Pup

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

nieuw abonnement ivm nieuw nummer

Beste heer/mevrouw,

 

Graag zou ik een nieuw abonnement aanschaffen i.v.m. een nieuw telefoonummer. Kan dit? Dan

heb ik 1 a 2 maanden twee abonnementen lopen. Dat is geen probleem. Ik kan dan mijn

telefoonnummer overal wijzigen. 

 

Met vriendelijke groet,
pup

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Pup 
Uiteraard is het mogelijk om bij Vodafone een extra abonnement af te sluiten. Je kan deze natuurlijk gewoon aanvragen via de website, telefonisch of via een Vodafone winkel. Deze mensen helpen je graag verder en dan heb je even tijdelijk 2 abonnementen. 

Mocht je nu een vrij hoog abonnement hebben dan zou je misschien je oude nummer, met abonnement, kunnen verlagen van abonnement, scheelt weer iets in de kosten. Heb je al een erg laag abonnement dan zou ik het niet doen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Pup 
Uiteraard is het mogelijk om bij Vodafone een extra abonnement af te sluiten. Je kan deze natuurlijk gewoon aanvragen via de website, telefonisch of via een Vodafone winkel. Deze mensen helpen je graag verder en dan heb je even tijdelijk 2 abonnementen. 

Mocht je nu een vrij hoog abonnement hebben dan zou je misschien je oude nummer, met abonnement, kunnen verlagen van abonnement, scheelt weer iets in de kosten. Heb je al een erg laag abonnement dan zou ik het niet doen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic