1
Vraag
2
Reacties
jvd1515

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

met spoed gehele toestel afbetalen

Beste heer/mevrouw,

 

Ik wil graag met spoed mijn telefoonlening afbetalen voor een hypotheek.

Heb een mail gestuurd en gebeld en er is drie dagen geleden al een registratienummer aangemaakt. 

Bij het eerste telefoontje 3 dagen geleden is me toegezegd dat ik <24 uur de rekening zou krijgen en het resterende bedrag zou kunnen overmaken.

Het is nu dag drie en ik heb nog niets gehoord.  Vandaag is voor mij de absolute deadline dat ik dit bedrag moet hebben afbetaald.

 

Het moet toch mogelijk zijn deze mogelijkheid te bieden. Bij T-Mobile kan het bijvoorbeeld gewoon online, zonder tussenkomst van een financiele afdeling. 

 

Hoor heel graag van u

 

Vriendelijke groeten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Normaal gesproken krijg je binnen 2 tot 5 werkdagen mail met het totaalbedrag voor je toestel.
Waarom mijn collega’s aangegeven hebben dat dit binnen 24 uur is, durf ik helaas niet te zeggen. Mijn excuses daarvoor. Heb je inmiddels al een mail ontvangen met de kosten voor je toestel @jvd1515?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @jvd1515 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hypotheek adviseur moet ook weten dat hier een aantal dagen overheen geen. Dat die je een deadline geeft is echt niet acceptabel. Stuur een e-mail met je Vodafone klantnummer en je mobiele nummer en vraag naar de mogelijkheden. Je krijgt dan van Vodafone een voorstel per mail met daarin het restbedrag. Zodra je akkoord bent met dit voorstel dan ontvang je de rekening via My Vodafone en kan je het resterende bedrag afbetalen in 1x. Ze zetten je abonnement dan om naar een Sim Only abonnement en binnen 5 werkdagen melden ze de lening af bij het BKR. 

Dat dit bij een andere provider misschien anders gaat, dat kan. Maar je zit bij Vodafone en deze heeft andere voorwaarden. Sneller dan wat er aangegeven is, kan waarschijnlijk niet. En daar kan de hypotheek verstrekker ook rekening mee houden, lijkt mij. Wat je is toegezegd via de telefoon kan ik natuurlijk niet controleren, ik werk niet bij Vodafone. Maar meestal gaat er toch wel zo’n 3 tot 5 werkdagen overheen voor alles echt goed is geregeld (alleen al het melden aan BKR is binnen 5 werkdagen). 

jvd1515
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De mail heb ik 11-1 gestuurd.

Twee keer nagebeld en gisteren op de chat is me door een vodafone medewerker toegezegd dat ik vandaag voor de middag reactie zou krijgen. 

Ik wacht alleen op de mail met het restbedrag en hoe ik dat kan overmaken. Dat is het enige en heb ik zsm nodig.

Hopelijk kan iemand van de moderators of van de mensen die wel bij Vodafone werken dat voor me regelen,

Dat is de enige reden waarom ik dit bericht hier post. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Moderatoren hier op de Community kunnen niet zoveel voor je doen. Dit omdat het inmiddels onder behandeling is bij Vodafone en de juiste afdeling moet je daarover berichten. Vervelend, maar het is toch een kwestie van wachten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Normaal gesproken krijg je binnen 2 tot 5 werkdagen mail met het totaalbedrag voor je toestel.
Waarom mijn collega’s aangegeven hebben dat dit binnen 24 uur is, durf ik helaas niet te zeggen. Mijn excuses daarvoor. Heb je inmiddels al een mail ontvangen met de kosten voor je toestel @jvd1515?

jvd1515
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb inmiddels bericht. Bedankt

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Graag gedaan @jvd1515 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic