Dag Vodafone, er stuit mij iets tegen mijn borst wat ik echt heel vervelend vind.
ik mag verlengen en wilde graag een abonnement afsluiten via 'mobiel.nl'. zij hadden en leuke aanbieding van een abonnement in combinatie met de nieuwe S21. dat heb ik doorgezet en aangegeven het toestel voor een leuke prijs direct af te betalen. nu is het zo dat tijdens mijn bestelling ik niet heb aangegeven dat ik wilde verlengen maar een nieuw abonnement heb afgesloten. maar wel met nummer behoud. nu is tijdens de aanvraag dat gezien omdat het mobiel nummer is herkend. maar opeens krijg ik een bericht dat ik dan nog eens 80 euro moet bij betalen. ik heb mobiel.nl gebeld en verhaal gehaald. zij vertellen mij dat jullie hun meer centjes geven als zij nieuwe klanten werven en minder centjes als loyale bestaande klanten (zoals ik) een verlenging willen.
het kwam erop neer dat exact hetzelfde abbonement en exact hetzelfde toestel 80 euro prijsverschil heeft als je bijvoorbeeld een nieuw of een verlengd abonnement neemt. ik voel mij hierdoor flink in de maling genomen door jullie en door mobiel.nl. tevens jullie ook gebeld en verhaal gehaald. geen medewerker wist niks van de actie van mobiel.nl en kon mij geen gelijke aanbieding aanbieden. mobiel.nl kon mij ook niet verder helpen en wijzen de vinger constant naar jullie omdat jullie eenmaal meer commissie geven op nieuwe klanten dan op trouwe bestaande klanten.
ik voel me hierdoor dus flink benadeeld als trouwe klant, terwijl ik eigenlijk continu signalen krijg dat vodafone juist goed is voor haar bestaande klanten. zo hoor ik ook van de medewerkers die ik spreek bij jullie klanten/klachtenservice.
door dit soort acties overweeg ik afscheidt te nemen omdat ik nu het gevoel krijg dat jullie broodje aap verkopen en jullie bestaande klanten dus niet serieus nemen.
met dit verhaal te typen hoop ik dat jullie enigszins mij als bestaande klant toch ook die aanbieding kunnen geven die mobiel.nl hanteert voor nieuwe klanten of eventueel met mobiel.nl contact op nemen om de bestelling (die reeds al in gang is gezet en al grotendeels (op die 80 euro na) betaald is) toch door te zetten met nummerbehoud.