1
Vraag
2
Reacties
Weethetnietmeer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

loskoppelen account

Ik wil graag mijn Vodafone- account loskoppelen van ons ziggo-account

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Weethetnietmeer. Bij deze heb ik je Vodafone account verwijderd. Je kunt je nu opnieuw registeren voor My Vodafone met een ander e-mailadres dan waarmee het Mijn Ziggo account is geregistreerd. Op deze wijze creëer je twee separate accounts 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Weethetnietmeer 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Weethetnietmeer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel voor je informatie! Ik weet gewoon niet meer waar ik het zoeken moet. Vastkoppelen is heel makkelijk, loskoppelen geloof ik ererug moeilijk. Zou toch eenvoudig moeten kunnen. Ik wacht af in de hoop dat er toch nog iemand van Vodafone gaat reageren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen @Weethetnietmeer
Een warm welkom op de Vodafone Community.
 

Hier kan ik je zeker bij helpen! Uiteraard heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig om dit in orde te maken. Wil je de volgende informatie naar mij toesturen in een privéberichtje?

Naam contractant:
Adres:
Geboortedatum:
Mobiel nummer: 
Klantnummer: 
Gebruikersnaam (e-mail) My Vodafone/Mijn Ziggo
 

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Weethetnietmeer. Bij deze heb ik je Vodafone account verwijderd. Je kunt je nu opnieuw registeren voor My Vodafone met een ander e-mailadres dan waarmee het Mijn Ziggo account is geregistreerd. Op deze wijze creëer je twee separate accounts 🙂

Weethetnietmeer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi, dankjewel! Het is gelukt! Fijne dag verder!

Francois3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, mag ik ook van dit aanbod gebruik maken? ik wil namelijk mijn/onze vodafone mobielnummers bij het Ziggoaccount aangeven voor de bonussen, maar het systeem zegt dat deze nummers al met een ander ziggoaccount verbonden zijn ?!? en Ziggo beweert dat alleen Vodafone dit kan loskoppelen. 

ik ga kijken of ik een pn kan maken met onze gegevens, ok?

alvast reuze bedankt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Francois3 Je hebt inmiddels een privéberichtje van mij terug met meer informatie/uitleg! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic