davillan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

levering iphone 12 pro max

Ik heb de Ihpone 12 pro max besteld en die zou aan de telefoon gezegd week 52 binnen krijgen toen werd het week een en vorige week een sms eind week 2 en nu is mij verteld dat het pas ergens week 7 gaat worden. Ik ben daar erg teleurgesteld in aangezien ik wel bericht heb gehad dat het deze week zou zijn en ik nu weer 5 weken moet gaan wachten. En telefonisch bij de klantenservice kom ik ook geen steek verder!!! Alleen maar verkeerde info verstrekt!

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @davillan,

Welkom op de Community van Vodafone. Je bent wel heel lang aan het wachten op je telefoon! Om eerlijk te zijn heb ik dit nog nooit meegemaakt dat klanten zo lang moeten wachten. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak! Bij een pre-order gaan er altijd een paar weken overheen en worden toestellen op volgorde uitgestuurd.
Kun je mij iets meer vertellen hierover en ook betreft wanneer wat precies is gebeurd. Dit is mij niet helemaal duidelijk. We zitten namelijk in week 23 inmiddels. 
Ik kijk graag met je mee hiervoor maar ik kan je niks beloven. Dit is omdat dit eigenlijk via mijn collega's van de afdeling status order gaat. Mocht je dat willen, dan mag je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
-Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en de 4 laatste cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiel nummer en ordernummer.

Ik hoor graag van je!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic