ErikuitWezep

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

levenslange klant wordt nu weggejaagd, krijg niets meer extra.

Goedendag.

Ik ben al klant van het eerste uur. Had al een abonnement voor 2000 bij Libertel.
Altijd een fijne provider geweest.
Heb 2x gebeld (en 1x chat) om te kijken welke aanbieding of extra er in het vat voor mij zit.
Ik wou graag een nieuw toestel (S23 Ultra - 512GB) met abo 20GB. (Werd niet verdubbeld)
Heb 2 jaar geleden nog start M gekregen met 12GB extra data. Kijk, daar hielden ze me voor vast. Maar sinds die korting icm ZIGGO is het hard achteruit gegaan.
Ik krijg niets meer en bij een nieuw ABO ben ik ook m'n extra data kwijt 😠 (geen 1 medewerker kon iets regelen)
Dit houd voor mij in dat ik voor het eerst over stap. M'n dochter en zoon zitten bij Tele2. Het voordeel is dat je daar geen duur  internet pakket (zoals ZIGGO) hoeft te hebben. Een telefoonabonnement daar is voldoende om max korting te krijgen.

Doet me wel een beetje zeer, maar ja. Thats the reality. Voor 10,- minder per maand 25GB data ipv 20. Nu maar hopen dat die provider het ook goed doet. M'n kinderen zijn WEL tevreden want ik heb het nog even nagevraagd.

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @ErikuitWezep 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend om te horen dat je niet het idee hebt dat Vodafone je als klant wil behouden. Ik als klant kan niet zoveel voor je doen maar ik heb wel een vraag want ik snap de informatie niet helemaal. Als je nu toch Ziggo hebt, en Vodafone, dat krijg je toch data verdubbeling? Waarom ging het dan opeens hard achteruit toen Vodafone samen met de Ziggo combinatie korting kwam? Waarom ben je je extra MB's kwijt, dat begrijp ik dus ook niet. Of je moet ook van Ziggo zijn afgestapt, dan is het logisch dat je geen dubbele data meer krijgt en/of korting. Zo zit het spel nu eenmaal in elkaar 🙂

Abonnementen veranderen, dat is bij elke provider niet anders. Maar als je toch een Red abonnement afsluit, en je hebt Ziggo, dan krijg je toch 40GB voor slechts 19,50 euro per maand. Je kiest ervoor om een toestel erbij aan te schaffen, als je die los koopt dan ben je veel geld kwijt en anders ben je voor het toestel 40,- euro per maand kwijt. In totaal een rekening van 59,50 euro per maand. Het is maar een berekening, kijk wat je er mee doet.

Dat de prijzen duurder zijn geworden, dat is overal zo. Hele oude abonnementen zijn er gewoon niet meer en als je niet onbeperkt doorgaat, want als je je abonnement niet verlengt dan kan je elke maand opzeggen en blijf je altijd hetzelfde bedrag betalen. Of daar moet iets in zijn aangepast, dat weet ik niet. Die laatste regel is wel erg grappig en ik hoop het ook voor je! Want bij elke provider is wel weer wat 🤐😁

ErikuitWezep
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Energieboy

 

Ik had ziggo. Maar het signaal was in onze wijk slecht ivm slechte kabels. Dat werd niet direct gerepareerd. 😞

 

Ik ben toen overgestapt op xs4all glas (nu kpn glas)

Ik bleef gewoon bij Vodafone. Bij een nieuw contract gaven ze me altijd wat extra als trouw klant.

 

12gb data extra bij start M kreeg ik 2 jaar terug.

Neem ik nu een nieuw abonnement met start M dan krijg ik alleen nog die 2GB

Een trouwe klant bestaat  iet meer zeggen ze. Alleen als je ziggo hebt.

 

Voor mij geen probleem. Ik kan kiezen en stap nu dus over.

Heb het 3x gevraagd en het is voor mij pech zeggen ze.

 

Nou, pech voor Vodafone dus want ik ben er weg 🤣🤣🤣

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Ik begrijp je nu volledig 😉👍
Dan wens ik je in ieder geval heel veel plezier bij je nieuwe provider 😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic