1
Vraag
2
Reacties
_AE_

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

is wijzigen bij directsales mogelijk

ik kan mijn abonnement weer verlengen dus heb online en in de app een kijkje genomen. Op dit moment heb ik start m maar wil naar red together.

 

zowel in de app als online kan ik mijn huidige abonnement wijzigen, het nieuwe abonnement gaat dan meteen in.
Online (bij directsales) kan ik alleen verlengen en moet dus nog 4 maanden wachten voordat het ingaat.

 

Ik wil het graag, ivm de extra korting, wijzigen via directsales. is dit mogelijk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Bij Directsales kun je alleen verlengen of een nieuw abonnement aanvragen @_AE_  Bij het wijzigen van een abonnement ga je akkoord met de tarieven die bij het moment afsluiten van het huidige abonnement geldig zijn. Je krijgt dan ook bij het wijzigen een ander tarief dan bij het verlengen. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @_AE_ 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je contract is afgelopen dan kan je per direct naar een ander abonnement. Wanneer je 120 dagen voor het eind van je contract zit dan kan je ook al verlengen en dan gaat je nieuwe contract in, op het moment dat je oude contract afloopt. 

Dus loopt je contract nog, maar zit je 120 dagen voor het einde van je contract, dan kan je al wel verlengen/vernieuwen en gaat je nieuwe contract in op het moment dat je huidige abonnement eindigt. Als je een abonnement met toestel neemt, dan krijg je al wel direct je toestel, die je dan al wel kan gebruiken. 

Is je contract nu al afgelopen, dan kan je gewoon direct al overstappen naar een nieuw contract/abonnement. Hoop dat het duidelijk is en heb je nog vragen, neem dan contact op met de Klantenservice

_AE_
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Maar waarom kan ik op Vodafone en in de app mijn abonnement wijzigen in een nieuw abbo en bij ditectsales niet?    Abonnement loopt af over ca 4 mnd 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik werk niet bij Vodafone, daarop kan ik je geen antwoord geven. 
Wil je direct antwoord en dan ook direct je abonnement regelen, dan zou ik contact opnemen met de klantenservice. Die kunnen met je mee kijken en je waarschijnlijk gelijk een aanbod doen en ook vertellen wanneer nu je abonnement in gaat.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Er is een verschil tussen het abonnement verlengen en een abonnement wijzigen. Een abonnement wijzigen kan meteen. Een verlenging gaat in op de einddatum van je huidige abonnement. Daar zit het verschil in @_AE_

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Zo eenvoudig had ik het niet kunnen zeggen 😉😁

Mijn verhaal was langdradig, deze lekker kort! Top Steven 👍

_AE_
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik snap het verschil tussen wijizigen en verlengen, maar ik wil weten of je bij ditectsales kan wijzigen.    Ik wil gewoon dat een evt nieuw contract meteen in gaat tegen ditectsales tarief

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Bij Directsales kun je alleen verlengen of een nieuw abonnement aanvragen @_AE_  Bij het wijzigen van een abonnement ga je akkoord met de tarieven die bij het moment afsluiten van het huidige abonnement geldig zijn. Je krijgt dan ook bij het wijzigen een ander tarief dan bij het verlengen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic