Als ik wil inloggen op mijn Ziggo gaat het niet meer. Wachtwoord onjuist! Als ik dan een ww opvraag, krijg ik van Vodafone een mail dat ik mijn ww kan veranderen! Rara hoe kan dat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
welke gegevens Steven? Ik heb alles toch ingevuld?
Wat beterft inloggen bij Ziggo. Het is mij gelukt met een omweg. Als ik nu probeer in te loggen krijg ik weer het bericht dat ik met mijn Vodafone gegevens probeer in te loggen, maar ik kan dan opeens klikken op een balk waar ik weer wel kan inloggen omdat ik dan doorgelinkt wordt. Ik wil het hier maar bij laten want ik ben bang dat er bij Ziggo weer vanalles fout zal gaan. Dank voor je aandacht.
Hoi @wil1944
Dat schiet niet op!
Heb je my Vodafone gekoppeld staan aan Mijn Ziggo? Dan log je in met de zelfde gegevens als My Vodafone.
Mocht dat niet het geval zijn of je bent de gegevens vergeten, vul even de gegevens in je profiel in en geef een seintje. Dan kijk ik met je mee.
Hallo steven,
Volgens mij heb ik niets gekoppeld….
Ben ook geen wachtwoorden vergeten, want die heb ik in een textbestandje op mijn laptop opgeslagen.
Ik heb dus 2 wachtwoorden, een voor Vodafone en een voor Ziggo. Als ik bij mijn Ziggo ga inloggen met het ww van Vodafone dan kom ik bij mijn Vodafone. Niet bij Ziggo dus. Hoe kom ik nu bij mijnZiggo?
Mijn Ziggo kan ik vanuit hier niet regelen voor je. Hiervoor mag je een topic aanmaken bij de community van Ziggo. Kom je wel ingelogd in My Vodafone @wil1944?
Heb zojuist geprobeerd op de community van Ziggo te komen. Wat een drama. Ik kan niet inloggen bij ziggo, dus kom niet op dat forum. Ik moest maar een nieuw e-mail adres aanmaken volgens de site van Ziggo, omdat ik al een account heb. Dus, zo gedaan. Maar inloggen kan ik nog steeds niet want ik krijg dan een mededeling : je bent uitgelogd, nog niet klaar. En ook :log opnieuw in. Dat herhaald zich steeds weer.
Ben er klaar mee. Bedankt voor je aandacht Steven.
@Lycke Vodafone kun je morgen eens meekijken met @wil1944. Lycke is ook actief op de community van Ziggo.
Kun je eens de gegevens aanvullen in je profiel zodat Lycke mee kan kijken?
Ikzelf kan dit helaas niet omdat ik alleen hier actief ben. Hierdoor zie ik ook geen gegevens in bij Ziggo.
Hey @wil1944 . Er is een storing met MijnZiggo geweest. Werkt het nu wel weer? 🙂
Hallo Lycke,
Ik heb wel een storing van 16 dagen lang van internet via Ziggo achter de rug. Dat is eindelijk opgelost!! Heeft mij tientallen telefoontjes met mijn Vodafoon telefoontje gekost. Ben ook ver over mijn bundel heen. Maar mijn Ziggo kan ik nog steeds niet benaderen. Ook niet als ik probeer in te loggen met een nieuw e-mail adres.
Kun je eens de gegevens aanvullen in je profiel @wil1944.
Dan kunnen wij eens met je meekijken of er een account is en waarom het mis gaat.
welke gegevens Steven? Ik heb alles toch ingevuld?
Wat beterft inloggen bij Ziggo. Het is mij gelukt met een omweg. Als ik nu probeer in te loggen krijg ik weer het bericht dat ik met mijn Vodafone gegevens probeer in te loggen, maar ik kan dan opeens klikken op een balk waar ik weer wel kan inloggen omdat ik dan doorgelinkt wordt. Ik wil het hier maar bij laten want ik ben bang dat er bij Ziggo weer vanalles fout zal gaan. Dank voor je aandacht.
Als het goed is, kom je uit op je account pagina. Hier kun je kiezen om naar My Vodafone of naar Mijn Ziggo te gaan. Dit is de begin pagina.
Excuses, ik dacht te zien dat je het klantnummer van Ziggo niet had ingevuld.
Bedankt Steven.
Vodafone organisatie werkt gewoon goed. Kan Ziggo wat van leren!
Groetjes.Wil W.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.