1
Vraag
2
Reacties
wil1944

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

inloggen ziggo onmogelijk

Als ik wil inloggen op mijn Ziggo gaat het niet meer. Wachtwoord onjuist! Als ik dan een ww opvraag, krijg ik van Vodafone een mail dat ik mijn ww kan veranderen! Rara hoe kan dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
wil1944
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

welke gegevens Steven? Ik heb alles toch ingevuld? 

Wat beterft inloggen bij Ziggo. Het is mij gelukt met een omweg. Als ik nu probeer in te loggen krijg ik weer het bericht dat ik met mijn Vodafone gegevens probeer in te loggen, maar ik kan dan opeens klikken op een balk waar ik weer wel kan inloggen omdat ik dan doorgelinkt wordt. Ik wil het hier maar bij laten want ik ben bang dat er bij Ziggo weer vanalles fout zal gaan. Dank voor je aandacht.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @wil1944 

Dat schiet niet op!

Heb je my Vodafone gekoppeld staan aan Mijn Ziggo? Dan log je in met de zelfde gegevens als My Vodafone.

Mocht dat niet het geval zijn of je bent de gegevens vergeten, vul even de gegevens in je profiel in en geef een seintje. Dan kijk ik met je mee.

wil1944
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo steven,

Volgens mij heb ik niets gekoppeld….

Ben ook geen wachtwoorden vergeten, want die heb ik in een textbestandje op mijn laptop opgeslagen.

Ik heb dus 2 wachtwoorden, een voor Vodafone en een voor Ziggo.  Als ik bij mijn Ziggo ga inloggen met het ww van Vodafone dan kom ik bij mijn Vodafone. Niet bij Ziggo dus.  Hoe kom ik nu bij mijnZiggo?

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mijn Ziggo kan ik vanuit hier niet regelen voor je. Hiervoor mag je een topic aanmaken bij de community van Ziggo. Kom je wel ingelogd in My Vodafone @wil1944?

wil1944
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Heb zojuist geprobeerd op de community van Ziggo te komen. Wat een drama. Ik kan niet inloggen bij ziggo, dus kom niet op dat forum. Ik moest maar een nieuw e-mail adres aanmaken volgens de site van Ziggo, omdat ik al een account heb. Dus, zo gedaan. Maar inloggen kan ik nog steeds niet want ik krijg dan een mededeling : je bent uitgelogd, nog niet klaar. En ook :log opnieuw in. Dat herhaald zich steeds weer.

Ben er klaar mee. Bedankt voor je aandacht Steven.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Lycke Vodafone kun je morgen eens meekijken met @wil1944. Lycke is ook actief op de community van Ziggo.

Kun je eens de gegevens aanvullen in je profiel zodat Lycke mee kan kijken?

 

Ikzelf kan dit helaas niet omdat ik alleen hier actief ben. Hierdoor zie ik ook geen gegevens in bij Ziggo.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @wil1944 . Er is een storing met MijnZiggo geweest. Werkt het nu wel weer? 🙂 

wil1944
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Lycke,

Ik heb wel een storing van 16 dagen lang van internet via Ziggo achter de rug. Dat is eindelijk opgelost!! Heeft mij tientallen telefoontjes met mijn Vodafoon telefoontje gekost. Ben ook ver over mijn bundel heen. Maar mijn Ziggo kan ik nog steeds niet benaderen. Ook niet als ik probeer in te loggen met een nieuw e-mail adres.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je eens de gegevens aanvullen in je profiel @wil1944
Dan kunnen wij eens met je meekijken of er een account is en waarom het mis gaat.

wil1944
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

welke gegevens Steven? Ik heb alles toch ingevuld? 

Wat beterft inloggen bij Ziggo. Het is mij gelukt met een omweg. Als ik nu probeer in te loggen krijg ik weer het bericht dat ik met mijn Vodafone gegevens probeer in te loggen, maar ik kan dan opeens klikken op een balk waar ik weer wel kan inloggen omdat ik dan doorgelinkt wordt. Ik wil het hier maar bij laten want ik ben bang dat er bij Ziggo weer vanalles fout zal gaan. Dank voor je aandacht.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Als het goed is, kom je uit op je account pagina. Hier kun je kiezen om naar My Vodafone of naar Mijn Ziggo te gaan. Dit is de begin pagina. 
Excuses, ik dacht te zien dat je het klantnummer van Ziggo niet had ingevuld. 

wil1944
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt Steven.

Vodafone organisatie werkt gewoon goed. Kan Ziggo wat van leren! 

Groetjes.Wil W.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic