YvonnevtW

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inloggen my vodafone

Hoi,

Ik probeer al een tijdje in te loggen in mijn My Vodafone. Zowel op de app als de website lukt dit niet meer.

Zodra ik inlog geeft hij aan dat ik mijn Ziggo bent ingelogd. Wanneer ik dan kies voor accounts samenvoegen, moet ik opnieuw inloggen met mijn vodafone acoount, wat dan dus niet lukt. Bij het wijzigen van mijn wachtwoord, krijg ik een mail van Ziggo ipv Vodafone, waardoor ik het idee heb dat hij het wachtwoord van mijn Ziggo account aan het wijzigen ipv Vodafone account.

Ik kon eerder wel altijd inloggen in de app. Ik heb nu geen overzicht van mijn verbruik en vind het fijn er in te kunnen voordat ik volgende week naar het buitenland ga.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3006Posts
  • 869Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @YvonnevtW

Ik heb zojuist gereageerd op jouw privéberichtje! Mijn Ziggo en My Vodafone zijn niet gekoppeld. Het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen is alleen gekoppeld aan Mijn Ziggo en dit is dan ook de reden waarom je in deze loop terechtkomt. Ik heb je privé het juiste e-mailadres (gebruikersnaam) doorgegeven voor My Vodafone. Als je hiermee jouw wachtwoord reset, dan moet het goedkomen! 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @YvonnevtW 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

ik denk dat het het beste is dat je wacht op iemand van Vodafone. Die kunnen met je mee kijken en het een en ander oplossen/ontlopen of aanpassen. Na het weekend is er iemand van Vodafone online en dan helpen ze je graag verder. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3006Posts
  • 869Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @YvonnevtW
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat onhandig dat je als het ware in een oneindige loop terechtkomt. Ik kan mij goed voorstellen dat je dit graag opgelost wilt hebben voordat je volgende week naar het buitenland gaat. Ik vermoed dat er geen Vodafone account actief is en je hierdoor in deze loop terechtkomt. Ik neem in elk geval graag een kijkje voor je achter de schermen als je nog geen contact hebt gehad. Hiervoor heb ik wat aanvullende informatie van je nodig. 

Wil je mij in een privébericht de volgende informatie toesturen?
Naam contractant:
Adres:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/ Mijn Ziggo: 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3006Posts
  • 869Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @YvonnevtW

Ik heb zojuist gereageerd op jouw privéberichtje! Mijn Ziggo en My Vodafone zijn niet gekoppeld. Het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen is alleen gekoppeld aan Mijn Ziggo en dit is dan ook de reden waarom je in deze loop terechtkomt. Ik heb je privé het juiste e-mailadres (gebruikersnaam) doorgegeven voor My Vodafone. Als je hiermee jouw wachtwoord reset, dan moet het goedkomen! 🙂

majk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

kun je mij  hier ook bij helpen?

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3006Posts
  • 869Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @majk, goedemorgen!

Zeker wil ik jou hierbij ook helpen. Ervaar je precies hetzelfde probleem als de topicstarter of krijg je een andere foutmelding te zien als je wilt inloggen in My Vodafone? Wil je mij in een privébericht de volgende informatie toesturen?
Naam contractant:
Adres:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/ Mijn Ziggo: 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 93Posts
  • 29Oplossingen
  • 37Likes

@majk In verband met een flinke griep is @Cecilia niet aanwezig, maar ze vroeg mij wel om te kijken naar dit probleem. Sorry dat we er nu pas op terugkomen.

Ik heb voor je gekeken of er een My Vodafone account aanwezig is. Die is er op dit moment niet. De reden waarom je tegen deze foutmelding aanloopt op de My Vodafone omgeving, komt omdat je inderdaad inlogt met je Mijn Ziggo gebruikersnaam. 

Uit je reactie begrijp ik dat je probeert te koppelen? Dat gaat inderdaad niet omdat er geen My Vodafone account is.

Heb je ook geprobeerd om dit uit te breiden? Hierna log je in met dezelfde gegevens die je gebruikt voor Mijn Ziggo op de My Vodafone omgeving. 

Hoe je dit doet, lees je hieronder:

Log in op de Mijn Ziggo omgeving (browser)

  1. Klik op Gegevens
  2. Ga naar Mijn Ziggo account en klik op Account instellen
  3. Ga naar Je account uitbreiden en klik op Account uitbreiden
  4. Klik op Vodafone toevoegen
  5. Vul je Vodafone 06 nummer in
  6. Je ontvangt een code per sms, vul die code in Mijn Ziggo in.
  7. Het uitbreiden is gelukt. Je logt nu op beide omgevingen in met dezelfde inloggegevens.

 

Laat je weten of het hiermee is gelukt?

majk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het is gelukt. Hartelijk dank

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic