Hoi @WFS47
Jeetje zeg, dat is wel heel vervelend en al aan het wachten vanaf december. Misschien een tip vanuit mijzelf omdat het wel vaker gebeurd, heb je ook al contact opgezocht met Lebara om te vragen of ze je wel volledig van hun netwerk af hebben gehaald? Het komt wel eens voor, maar dit hoeft natuurlijk niet. Je kunt het ze vragen, dan weet je zeker dat het daar in orde is. Vodafone zou ook, naar mijn weten, je nummer eenvoudig kunnen resetten en dan zou het weer moeten werken. Uiteraard kan er een probleem zijn in één van de systemen en dat het daardoor niet werkt. Blijft altijd lastig natuurlijk.
Oh ja, heb je eventueel zelf ook al gekeken of je, wanneer je je eigen SIMkaart in een ander toestel steekt, dat je dan ook dit probleem nog hebt? Of van iemand anders z'n SIMkaart (en dan niet je oude Lebara SIMkaart maar echt van een ander netwerk) in je eigen toestel. Dit zou je nog kunnen controleren, je weet nooit of dit het probleem oplost 🙂