1
Vraag
2
Reageer en help mee
WFS47

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb geen nummerherkenning van inkomende nummers

Ik weet niet of ik op de juiste site zit.

Maar ik heb sinds half december geen nummerherkenning van inkomende nummers hier is al contact met medewerkers geweest maar het probleem is er nog steeds.

Ook is er weer opnieuw een case gestart maar daar schiet ik niets mee op.

Het vreemde is wanneer ik een Lebara simkaart in de telefoon doe heb ik wel nummerherkenning van inkomende gesprekken.

Ik zag dat het wel vaker is gebeurd maar ik wil er toch graag van het probleem af.

5 Reacties 5
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 41Posts
  • 25Oplossingen
  • 3Likes

Olá @WFS47 en welkom op de Vodafone Community!

Op het moment staat de ingediende case nog open, het is nog niet in behandeling genomen. Je kan het proces monitoren in de Vodafone app. Wanneer er meer bekend is, dan komen we erbij je op terug!

Energieboy
Expert
Expert
  • 12421Posts
  • 3588Oplossingen
  • 3252Likes

Hoi @WFS47 
Jeetje zeg, dat is wel heel vervelend en al aan het wachten vanaf december. Misschien een tip vanuit mijzelf omdat het wel vaker gebeurd, heb je ook al contact opgezocht met Lebara om te vragen of ze je wel volledig van hun netwerk af hebben gehaald? Het komt wel eens voor, maar dit hoeft natuurlijk niet. Je kunt het ze vragen, dan weet je zeker dat het daar in orde is. Vodafone zou ook, naar mijn weten, je nummer eenvoudig kunnen resetten en dan zou het weer moeten werken. Uiteraard kan er een probleem zijn in één van de systemen en dat het daardoor niet werkt. Blijft altijd lastig natuurlijk. 

Oh ja, heb je eventueel zelf ook al gekeken of je, wanneer je je eigen SIMkaart in een ander toestel steekt, dat je dan ook dit probleem nog hebt? Of van iemand anders z'n SIMkaart (en dan niet je oude Lebara SIMkaart maar echt van een ander netwerk) in je eigen toestel. Dit zou je nog kunnen controleren, je weet nooit of dit het probleem oplost 🙂 

WFS47
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit heb ik allemaal al geprobeerd maar geen effect ook met een andere vodafone simkaart en nummer is er geen herkenning. De combinatie Motorola Razr 50 Ultra is opeens een slechte geworden tot half december was er geen vuiltje aan de lucht.

JohnFM

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb precies hetzelfde. Gekmakend en nul voortgang bij vodafone  binnen mijn case met referentie nummer 15122969. Alleen maar steeds meer vragen over wie mij gebeld heeft en hoe op verschillende tijdstippen. Dat is juist het lastige dat ik dat niet kan zien ook in mijn historie omdat die het nummer niet weergeeft. Moet ik dan elk belletje wat ik krijg onthouden en vragen van af welk nummer ze zelf bellen en op welke postcode? Dat is gewoon niet te doen.

Is het bij jou inmiddels  opgelost WFS47? 

WFS47
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee en ook geen enkele reactie aangezien ik het met een Lebara simkaart niet heb overweeg ik om over te gaan naar een Lebara abonnement

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic