Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.
1
Vraag
2
Reageer en help mee
woumar

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iedereen doet maar wat en verschuilt zich achter regels

Echt een schande hoe je wordt geholpen..het verhaal kastje naar de muur worden gestuurd. We hebben te horen gekregen dat het Ziggo abbonement vanwege omstandigheden wordt beëindigd maar via de mail krijg je geen antwoord maar zo gaat het ook via Vodafone. Omdat we geen Ziggo hebben willen we ook vodaphohe opziggen. Gisteren contractbeheer gesproken en die gaf aan geen probleem morgen naar de winkel met het pakket en inleveren dan komt het goed gesproken met M. Ik kom bij de winkel krijg daar te horen ik kan het niet inleveren en u bedenktijd is voorbij..uitgelegd dat het abbonement nog niet actief.was en geen probleem was..maar de medewerker wilde niets doen en had hier geen boodschap aan. Dus weer de afdeling contractbeheer gebeld en die gaf aan dat ze contractbeheer moeten bellen..mijn wederhelft naar de winkel en die gaf het aan maar beide medewerkers wilde niet bellen..dus weer naar huis en contractbeheer gebeld en die gave aan ze moeten echt bellen maar aangegeven dat ze dat niet doen en niet willen..dus ik als klant zit nu tussen wal en schip...bij contractbeheer wil helpen maar de winkel wil niets doen maar bij Vodafone kunnen we nergens terecht..echt een schande..dus wat moet ik nu...

28 Reacties 28
woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas nog niets gehoord of een mail ontvangen.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 88Posts
  • 19Oplossingen
  • 35Likes

@woumar Even een tussentijdse vraag. Volgens onze gegevens heb je onder rembours, oftewel aan de deur, betaald. Klopt dit of zegt dat iemand anders wat binnen het huishouden? In dat geval is er geen sprake van een toestellening. Ik hoor graag hoe het een en ander in mekaar steekt om dit verder terug te laten koppelen. Bedankt!

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onder rembours en aan de deur betaald.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1844Posts
  • 534Oplossingen
  • 695Likes

Bedankt voor jouw bevestiging @woumar. We hebben dit doorgegeven aan ons contactpersoon. Hij gaf aan dat je in de tussentijd opnieuw via een andere weg contact hebt gezocht en er nu inmiddels sinds 19 september een klachtencase openstaat. De situatie is dus nu in beheer/behandeling bij de afdeling klachten. Hierdoor kunnen wij op dit moment als klantenservice niet meer zoveel doen. 

Wel houden we de case voor je in de gaten en hopelijk is deze eind volgende week opgepakt. Zo niet, dan gaan we kijken of we dit alsnog op een andere manier kunnen aanvliegen/versnellen.

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is case 4 ze lopen vanaf begin september..

Zal ik eerlijk  zijn Vodafone doet niets met klachten of met vragen op welke manier dan ook.

Ook niet bij de rechtsbijstand..wat heeft het voor zin..je krijg geen copy van de case die is gemaakt, je krijg er geen reactie op want de eerste is meer is van begin sept dan 3, weken geleden..dan bel je met de vraag dan krijg je te horen,,- het is behandeling we kunnen niet doen... 

Voor mij is een case of een klacht een groot toneelstuk bij Vodafone..ze doen er niets mee en je krijg geen antwoord op nergens....wachten op Sander krijg je hier te horen die geeft ook een subjectief antwoord en verder kan de klant het bekijken..

Nog geen email of een telefoontje 

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verder hoor je ook niets meer...

Bertusje

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes

@woumar Heb je het bericht van gister van Cecilia van Vodafone al gelezen?

https://community.vodafone.nl/t5/Abonnement-Prepaid/iedereen-doet-maar-wat-en-verschuilt-zich-achter... 

Zo nee, ze melden dat ze het in de gaten blijven houden en als het eind volgende week niet is opgelost, ze een andere weg gaan zoeken om het oplossen.

 

"Wel houden we de case voor je in de gaten en hopelijk is deze eind volgende week opgepakt. Zo niet, dan gaan we kijken of we dit alsnog op een andere manier kunnen aanvliegen/versnellen."

 

Het advies om niet via allerlei andere wegen contact op te nemen dan via dit forum, heb je in de wind geslagen en nu het bij de klachtenafdeling ligt, kan en mag niemand anders bij Vodafone er verder iets mee doen en is het afwachten wat de klachtenafdeling ervan vind.

woumar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Daar is weer zo iets een contactpersoon wie is dat Vodafone laat niets van zich horen of enige reactie. De contact van de rechtsbijstand krijg geen normaal antwoord..sorry maar ik geen goed woord over hoe ik word behandeld door Vodafone.

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 11258Posts
  • 3405Oplossingen
  • 2838Likes

Beste @woumar 
Je contact persoon is nu @Cecilia, wat @Bertusje je ook probeert uit te leggen. Wachten is wat je nu moet doen, want Cecilia zegt je: "Wel houden we de case voor je in de gaten en hopelijk is deze eind volgende week opgepakt. Zo niet, dan gaan we kijken of we dit alsnog op een andere manier kunnen aanvliegen/versnellen."

Ze wil dus zeggen, wacht even tot eind volgende week en als het goed is, dan is het opgelost, zo niet dan gaat ze kijken of ze het alsnog via een andere weg kan oplossen. Begrijpelijk dat het wachten lang duurt maar op dit moment is Cecilia je aanspreek persoon en is het verstandig om te wachten en niet nog meer verschillende plekken Vodafone aanspreken. Dat maakt het alleen maar ingewikkelder. 

Sorry dat ik het ook nog een keer moet zeggen, wachten tot 29 september en als het dan nog niet is opgelost gaat Cecilia er 2 oktober mee verder en zien wat ze voor je kan regelen. En als Cecilia dit schrijft dan kan je haar er aan houden want dat is echt een doorbijtertje 😉😁.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic