1
Vraag
2
Reageer en help mee
Stephanie1986

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen-rollen- beschikbaar- melding

Ik krijg de melding  geen-rollen- beschikbaar- melding kunnen jullie dit oplossen?

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Stephanie1986 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wil jij inloggen op My Vodafone en krijg je de melding “Geen rollen voor de gebruiker beschikbaar”? Lees dan snel verder!

Deze foutmelding betekent namelijk: "leeg account". Er zit dus nog geen account gekoppeld aan jouw gegevens. Hiervoor zijn twee oplossingen:

  1. Probeer in dit geval altijd eens in te loggen op My Vodafone via de website. Daarna kun je bij Profiel je mobiele nummer koppelen aan je account. Daarna zou alles weer moeten werken. Is dit niet het geval? Snel door naar optie 2 dan!
  2. Vul, als je dit nog niet gedaan hebt, bij je profiel de volgende gegevens aan: mobiele nummer, naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer. Zet dan vervolgens in dit bericht dat je de geen-rollen- beschikbaar- melding krijgt. Iemand van Vodafone zal je account dan resetten en sturen je een uitnodiging om een nieuw account aan te maken. 
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Goedemorgen @Stephanie1986

Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Een onhandige melding, maar wel gelukkig een melding die snel op te lossen is! Zoals @Energieboy al aangeeft betekent dit dat je huidige abonnement niet gekoppeld is aan My Vodafone. Ik zie dat je ook direct al wat tips hebt gekregen. Heel fijn!

Mocht het na stap 1 nog niet opgelost zijn, wil je mij dan een privébericht sturen met de volgende informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
E-mailadres waarmee My Vodafone is aangemaakt: 

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren 🙂

JBlom

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg ook deze melding in de app. Kan dit voor mij ook aangepast worden

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @JBlom, goedemorgen en welkom hier. 

Allereerst nog de beste wensen voor 2024! Als ik met je meekijk, dan kan ik deze foutmelding bij jou reproduceren. Om die reden heb ik nu jouw My Vodafone account verwijderd. Het e-mailadres is nu alleen nog gekoppeld aan Mijn Ziggo. Als je inlogt in Mijn Ziggo, dan kun je daar nu opnieuw jouw account uitbreiden met jouw Vodafone abonnement. Er wordt dan een nieuwe koppeling gemaakt tussen jouw abonnement en account, waardoor deze vervelende foutmelding vervolgens zal zijn verdwenen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic