Vodafo gedupeer

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met GB aanvullen Red Unlimited

gb aanvullen drama

 

Wanneer gaat Vodafone leveren wat ze beloven. 

gb aanvullen drama in de app drama met sms drama.

Wie heeft er ook steeds problemen. 

Denk erover om een Vodafone Gedupeerden Club voor op richten. Hoevaak je het ook meld of vraagt aan Vodafone steeds een politiek antwoord in de trend van ”wat vervelend we gaan voor u een onderzoek verrichten” blah.  Een unlimited moet waargemaakt worden zonder deze extra handelingen te hoeven verrichten van gb aanvullen drama

 

 

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Vodafo gedupeer 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Unlimited is ook unlimited maar je moet er na 10GB iets voor doen. Dit is ook zo omschreven in de voorwaarden wanneer je dit abonnement aangaat. Maar waar ik het met je over eens ben is dat het moet werken. Wanneer je dan een sms moet sturen, of via de app opnieuw extra GB kan aanvragen, dan moet het gewoon werken. Deze handelingen zijn nu eenmaal nodig om Unlimited door te gaan, maar het moet wel werken. 

Gelukkig zijn er moderatoren hier online die je klacht kunnen opnemen en doorsturen naar de juiste afdeling. Maar je zou zelf ook een klacht in kunnen dienen via het klachtenformulier. Hoe meer mensen dit probleem aangeeft, hoe beter. 

De mensen die je spreekt van Vodafone vinden het natuurlijk altijd vervelend, dat is ook zo. Ook deze mensen kunnen er niets aan doen dat Vodafone dit “misschien” niet goed oppakt. Dus die vinden het echt vervelend, net zoals ik, ook al ben ik een klant. Maar stuur je klacht zo ie zo via het formulier

Vodafo gedupeer
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht lijkt me heel duidelijk en ik blijk geen uitzondering!! Niet vragen of ik extra formulier wil invullen. Klachten oplossen lijkt me hard nodig.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Als jij, en andere mensen, het klachtenformulier niet invullen dan komt er nooit een, of meerdere, officiële klacht(en) op de juiste afdeling. Kan je hier wel roepen maar het beste is om dan ook een klacht in te dienen via de officiële weg. Dan kunnen ze de klacht behandelen en misschien ook oplossen. Dit is een klanten helpen klanten community, daarom de verwijzing naar het klachtenformulier. 

Vodafo gedupeer
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben minder enthousiastgeworden er is al twee keer een onderzoek uitgezet althans zo werd mij telefonisch medegedeeld. Denk dat Vodafone ook hier zijn oor wel te luisteren legt. De community is volgens een verlengstuk. Maar de oplossing is ook hier nog niet aangeboden. Hoe het zou moeten werken begrijp ik wel maar het werkt heel erg beperkt. Bij andere providers werkt het waarschijnlijk ook niet beter en dus hoeft het bij Vodafone ook niet En dat is het werkelijke ”Probleem" Veel beloven en matig leveren zo lijkt het in de praktijk

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic