1
Vraag
2
Reageer en help mee
rgavanderlinden

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

e-sim werkt niet

Ik heb een verkeerde e-sim gekregen van Vodafone. Deze zat blijkbaar niet gekoppeld aan mijn nummer. Vodafone meent 5 werkdagen nodig te hebben om dit op te lossen. Er moet een case aangemaakt worden. Waarom kan dit niet gewoon gelijk opgelost worden. En zijn er geen praktische oplossingen die gewoon meteen ingezet kunnen worden?

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3615Posts
  • 1103Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @rgavanderlinden
Nog een warm welkom op de Vodafone Community. 

De reden waarom je hier een kijkje neemt is des te minder plezierig. Ik kan mij goed voorstellen dat je flink van deze situatie baalt en dit voor behoorlijk wat ongemak zorgt. Helaas moet dit toch echt middels een case opgelost worden door onze technische dienst. Ik zie dat deze case al is aangemaakt en hoop dat het spoedig is opgelost. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic