Champion

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

bericht geen dubbele data meer, terwijl ik nog steeds bij ziggo en vodafone klant ben

Ik kreeg vanavond een bericht dat nu ik ziggo en Vodafone niet meer combineer ik ook geen dubbele data meer krijg. Echter ben ik bij beide nog steeds klant. Hoe kan dat?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11354Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Ik heb even beide nummers bekeken @Champion 
Op beide nummers zie ik zowel de korting als de dubbele data sinds 06-11

Het tegoed staat op 200GB (Red Together) en de korting zie je al terug op de factuur van november.
 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9737Posts
  • 3069Oplossingen
  • 2184Likes

Hoi @Champion 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is een hele simpele uitleg, je adres gegevens komen niet met elkaar overeen en dan krijg je ook geen korting en dubbele data meer. Of je bent overgestapt naar een nieuw abonnement, je hebt je abonnement laten verlengen? Want dan gaan ze het opnieuw controleren en als het dan weer klopt dan krijg je deze alsnog weer.

Dus het kan zijn dat je adres gegevens niet correct zijn, controleer dan aub je adres bij Mijn Ziggo en My Vodafone. Als dit wel in orde is, dan kan het dus zijn dat je gewisseld bent van abonnement, en dan krijg je het vanzelf weer, VodafoneZiggo moeten het dan eerst weer controleren. Maar is dit alles in orde en je hebt geen abonnement wissel gedaan (zowel bij Ziggo als bij Vodafone), dan zou ik contact opnemen met de klantenservice en vragen of die met je mee kunnen kijken wat er aan de hand is. 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11354Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Hoi @Champion 
Ik leg je graag meer uit over de sms wat over de Non Stop Gratis Extra's gaat.
De sms wordt verstuurd zodra er een aanpassing is gedaan aan je abonnement bij ons, bij Ziggo of als je niet aan de voorwaarden voldoet.
Zijn de adressen in Mijn Ziggo en My Vodafone exact hetzelfde? 

Champion
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Jazeker zijn mijn adressen op beide abonnementen nog steeds exact hetzelfde 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11354Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Kun je eens de gegevens in je profiel aanvullen @Champion en mij een seintje geven? Dan kijk ik met je mee.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11354Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Zijn de extra's inmiddels al toegevoegd of speelt dit issue nog @Champion?

Champion
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb nog steeds geen sms gehad dat het ziggo en Vodafone het verdubbelen. Voor zover ik weet is het dus nog steeds niet opgelost 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11354Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Ik heb even beide nummers bekeken @Champion 
Op beide nummers zie ik zowel de korting als de dubbele data sinds 06-11

Het tegoed staat op 200GB (Red Together) en de korting zie je al terug op de factuur van november.
 

Champion
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ok. Dan zal de sms verkeerd geweest zijn. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic