1
Vraag
2
Reacties
wz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

amerikaanse e-sim

ik ga heel regelmatig vanuit amerika werken. Ik heb nu een nederlandse e-sim. Ik wil graag voordat ik naar amerika ga ook een amerikaanse e-sim kopen. bij voorkeur ook bij vodafone. Kan dat online ?

En dan wil ik ze dus beide op mijn toestel activeren (dual e-sim)

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @wz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Voor het aanschaffen van een Amerikaanse SIM-kaart moet je natuurlijk in Amerika zijn. Deze kan je hier niet aanschaffen, je kan wel je Vodafone SIM-kaart daar gebruiken maar let wel op de kosten! Je kan dan een Alles in 1 Wereld bundel afsluiten. Volgens mij is er geen Vodafone in USA aanwezig, je zou daar eens kunnen kijken naar T-Mobile of AT&T.   

Misschien heb je iets aan deze website

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @wz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Voor het aanschaffen van een Amerikaanse SIM-kaart moet je natuurlijk in Amerika zijn. Deze kan je hier niet aanschaffen, je kan wel je Vodafone SIM-kaart daar gebruiken maar let wel op de kosten! Je kan dan een Alles in 1 Wereld bundel afsluiten. Volgens mij is er geen Vodafone in USA aanwezig, je zou daar eens kunnen kijken naar T-Mobile of AT&T.   

Misschien heb je iets aan deze website

Zoeduk

Liefhebber
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 56Likes

Ik heb gewoon online een e-sim gekocht en deze toegevoegd aan mijn iphone. Bleek achteraf zelfs een israëlisch bedrijf te zijn. Die hadden op dat moment een goedkoop sim only met een paar (3/4?) GB voor 7 dollar. Je krijgt de links en de QR code in de mail en kan dan de e-sim direct toevoegen. Dan moet je alleen nog bepalen welke provider je wanneer gebruikt. Maar je kan nu al online een e-sim kopen.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic