1
Vraag
2
Reacties
Gielen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

afgesloten abonnement Red Together onduidelijk

Hallo,

 

Ik heb laatst een red together familie abonnement afgesloten en zie nu dat ik van alles moet activeren?!

De nummers die ik heb opgegeven moeten toch al toegevoegd zijn (*** en ***). Ik kan dit nu nergens terug vinden.

Ook zie ik dat ik 100GB aan data heb maar aangezien ik ook Ziggo heb zou dit 200GB moeten zijn. Dit geldt natuurlijk ook voor de kortingen die dit met zich meebrengt.

Vind het nu erg onduidelijk met hetgeen ik heb afgesproken bij het afsluiten van dit abonnement!

Graag zou ik willen weten wie er in dit abonnement is toegevoegd, of de data van 200GB beschikbaar is en of de kortingen vanwege Ziggo verwerkt zijn.

 

Ik hoor graag van u,

 

Met vriendelijke groet,

 

Robin Gielen

 

*** privégegevens verwijderd door moderator

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3032Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Gielen
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je hebt gekozen voor Red Together! Ik zie dat er in totaal 3 mobiele telefoonnummers onder het Red Together abonnement hangen en dat de Gratis Extra's omdat jullie Vodafone en Ziggo combineren actief staan. Jullie delen met zijn 3en een bundel van 200 GB. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
RobertKoopman

Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes

Op een openbaar forum kan je beter geen telefoonnummers vermelden.

Ik zou deze weghalen als ik jou was.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Gielen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zoals al aangegeven, dit is een open community en iedereen kan nu je 06 nummer lezen. Niet handig, ik heb iemand gevraagd om je gegevens te verwijderen en hoop dat ze snel online zijn om dit te doen. 

Voor deze vragen kan je beter contact opnemen met de klantenservice en vragen hoe het er mee staat. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je direct antwoord geven. Waarom je extra GB nog niet is toegevoegd, geen idee het kan zijn dat je adres gegevens niet helemaal kloppen met de database van Ziggo en/of Vodafone. Deze moeten wel exact hetzelfde zijn, geen enkele fout mag er in voorkomen. Ook dit kunnen ze bij de klantenservice voor na kijken. 

Uiteraard komen er mensen van Vodafone hier online maar nu met de kerstdagen kan het langer duren voor ze je hier kunnen helpen. Daarom ook mijn advies dat je belt met de klantenservice

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3032Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Gielen
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je hebt gekozen voor Red Together! Ik zie dat er in totaal 3 mobiele telefoonnummers onder het Red Together abonnement hangen en dat de Gratis Extra's omdat jullie Vodafone en Ziggo combineren actief staan. Jullie delen met zijn 3en een bundel van 200 GB. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic