1
Vraag
2
Reacties
Gerda Dekker

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

abonnement nemen bij Mobiel.nl

Ik ben eens aan het kijken voor een ander toestel en heb dus als eerste bij Vodafone gekeken en daar vond ik de Samsung S10 die me wel goed leek, als ik die direkt betaal zou dat kunnen voor €528,- nu ben ik eens aan het surfen en krijg nu een aanbieding via Mobiel.nl voor een abonnement bij Vodafone en als ik daar een nieuw abonnement afsluit bij Vodafone dan krijg ik hetzelfde toestel voor €299, dat vind ik toch wel erg vreemd, kan iemand van Vodafone me uitleggen hoe dit kan????

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gerda Dekker
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Hallo Sharon,

Ja de informatie was wel duidelijk maar het prijsverschil vond ik zodanig hoog dat we toch een andere manier gevonden hadden om toch het toestel bij Mobiel.nl te bestellen, mijn man Dick heeft vanaf 20-4-2020 een abonnement bij Vodafone  als together extra op mijn klantnummer die per maand opzegbaar is dus we waren van plan om deze dan op te zeggen en een nieuw abonnement te nemen via Mobiel, het is wel ingewikkeld maar voor dit verschil wil ik wel wat doen en we kunnen dit allemaal online regelen alleen moet hij dan zijn tweejarig abonnement die hij via mobiel neemt weer omzetten bij Vodafone voor een together extra abonnement, het kost enige moeite maar daar verdien je dan wel wat mee.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Gerda Dekker 
Daar is niets vreemds aan. Bedrijven zoals mobiel.nl kopen toestellen anders in dan Vodafone dit doet. Die kunnen waarschijnlijk meer korting geven op een toestel dan Vodafone. Of er is iets anders waardoor ze je extra korting kunnen geven. Het komt veel vaker voor dat het bij iemand anders goedkoper is dan bij Vodafone direct. 

Een voordeel is dat je korting hebt op je toestel en toch gewoon gebruik blijft maken van het Vodafone netwerk. 

Gerda Dekker
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Nou voor bestaande klanten zou Vodafone toch een betere prijs af kunnen geven dan voor een nieuwe klant zou ik denken, ik ga nu kijken of ik toch een andere manier of provider vind.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het is afhankelijk van welke prijsafspraken er zijn met de fabrikant. Hierdoor kan een toestel goedkoper aangeboden worden. De ene keer is bijvoorbeeld mobiel.nl goedkoper en de andere keer Vodafone. Dit is geheel afhankelijk van de afspraken @Gerda Dekker 

 

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Was de informatie van Steven duidelijk voor jou @Gerda Dekker ?

Gerda Dekker
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Hallo Sharon,

Ja de informatie was wel duidelijk maar het prijsverschil vond ik zodanig hoog dat we toch een andere manier gevonden hadden om toch het toestel bij Mobiel.nl te bestellen, mijn man Dick heeft vanaf 20-4-2020 een abonnement bij Vodafone  als together extra op mijn klantnummer die per maand opzegbaar is dus we waren van plan om deze dan op te zeggen en een nieuw abonnement te nemen via Mobiel, het is wel ingewikkeld maar voor dit verschil wil ik wel wat doen en we kunnen dit allemaal online regelen alleen moet hij dan zijn tweejarig abonnement die hij via mobiel neemt weer omzetten bij Vodafone voor een together extra abonnement, het kost enige moeite maar daar verdien je dan wel wat mee.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen. Ik zal het topic sluiten @Gerda Dekker 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic