1
Vraag
2
Reageer en help mee
Miriamw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonement

H

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Miriamw 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is een beetje vreemd dat je moeder een abonnement heeft afgesloten op jouw naam. Dit kan namelijk niet want iemand die het abonnement afsluit moet een ID hebben en na controle moet er iemand zijn die zegt dat dit niet de persoon is die op de ID staat en dan kan het contract niet doorgezet worden. 

Vraag me dan af hoe je moeder dit heeft kunnen doen. Als het contract op je naam staat dan ben jij verantwoordelijk en zou je eventueel, als er toch gebruik van je ID is gemaakt, fraude dus, aangiften kunnen doen. Ik denk dat je dan daarna een andere weg zou moeten bewandelen binnen Vodafone via een klacht. 

Er blijven dus veel vragen en die hoef je van mij niet te beantwoorden, ik werk niet bij Vodafone. Morgen is er iemand van Vodafone hier online aanwezig en die kunnen je verder helpen en kijken wat je kan doen. Vul in ieder geval bij je profielinstellingen al je gegevens in en dan kijkt iemand van Vodafone gelijk met je mee. 

Succes en ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Volgens mij heb je de vraag verwijderd @Miriamw. Ik zie alleen maar een H staan. Gelukkig heeft @Energieboy de vraag wel kunnen lezen. 
Kun je vertellen wat er precies aan de hand is? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hmm, zeker vreemd. 
Ik had de vraag zeker gezien. Het ging erom dat Miriamw haar moeder een abonnement in april 2020 heeft afgesloten op Miriamw haar naam en dat wilde @Miriamw niet. En dat ze nu onder het contract uit wil komen omdat er een BKR melding is gemaakt.

Waarop ik dus schreef dat het vreemd is dat Miriamw haar moeder een contract heeft kunnen afsluiten op Miriamw haar naam. Misschien is het inmiddels opgelost en heeft Miriamw toch inmiddels al contact gehad met haar moeder en zijn ze er gezamenlijk uitgekomen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @Miriamw?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen update komen @Miriamw, dan zal het topic binnenkort gesloten worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic